Gå til innhold

Er jeg i ferd med å bli gal


Gjest nebby

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vet ikke hva jeg skla gjøre, og siden jeg har barn tør jeg ikke snakke med noen , ikke med mannen min engang fordi jeg er redd for at ungene skla bli revet vekk fra meg.

Saken er den at etter mange år med overgrep hadde ting begynt å stabiliesere seg, og jeg begynte å se fremover, se at jeg kan klare åkomme meg i en jobb, jeg kan klare å ikke være et offer lengre, men et helt menneske.

Så slo det til. Jeg klarer ikke spise, fordi det sitter et lite sort troll, som er lik min overgriper( som forøvrig er død) på maten min. han sietter på hodeputen min når jeg legger meg, han stirrer ned i sengen til ungene mine og gliser stort.

Han snakker til meg i et sett, det er ikke min egen stemme. '

Han forteller meg at mine barn er hans barn og at han skla ta dem fra meg og bruke dem til det han vil.

Jeg sitter her og tenker at dette er jo ikke logisk i det hele tatt, men likevel er det like virkeloig for meg som det er å sitter her å skrive til dere.

Noen gode tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må da være fryktelig skremmende for deg? Ring legen din. Det virker som om du har fått en psykose, men det finnes det medisiner mot! Ingen tar fra deg barna dine uten videre. Du har en mann som får ta i et tak ekstra til du blir frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...