Gå til innhold

Finnes det personer som vil psyke deg ned?


Gjest ikke glad

Anbefalte innlegg

Gjest ikke glad

I det siste er jeg redd for at jeg enten er blitt enten overbekymret eller reell.

Har en nabo som jeg har noe kontakt med. Egentlig er jeg ikke interesert i kiontakt med henne men er nødt fordi hun ringer en del og fordi hun har barn som leker med mine barn.

Dette er en person som sliter både fyisik og psykisk og hun går på beroligende medisin. MEn siden jeg ble kjent med henne kommer hun med jevne mellomrom og sier ting til meg som gjør meg nedfor. Vi har hatt barn i samme barnehage og hun fortalte meg at den og den hadde sagt noe stygt om meg men bad meg pent ikke si det til de. Dette førte til at jeg til slutt tok ut det ene barnet fra barnehagen. Før hun fortalte dette var jeg fornøyd.

Hun har også tatt for seg en etter en i familien og sagt hva folk har sagt om de, bare negativt.

Nå har barna begynt på skolen, mine og hennes. Nå har jeg fått høre at flere barn ikke liker mitt barn. Hennes barn hadde fortalt det. Dette har jeg vanskelig for å tro.

Jeg begynner å lure på om hun dikter opp. Hun selv har veldig mye å slite med mens det egentlig går bra for oss. Mulig hun er misunnelig. Men i går var jeg så nedfor av det hun hadde sagt at jeg skulle ønske jeg var død.

Er det meg som overreagerer eller kan det være at hun ønsker å psyke meg ned fordi hun selv har problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke la henne såre deg mer

Jeg tipper hun dikter dette opp fordi hun ved å psyke deg ned, føler seg bedre selv.

Synes du reagerte temmelig drastisk når du tok ut barnet ditt fra en barnehage du var godt fornøyd med, basert på noe denne kvinnen sa?!

Hold deg borte fra dette mennesket, la det skinne klart gjennom at du ikke ønsker å høre mer sladder og drittprat fra henne.

Vi må alle sørge for å omgi oss med mennesker som gir oss positive opplevelser - og velge bort disse andre, i den grad det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...