Gå til innhold

Angst igjen..


studmuffin

Anbefalte innlegg

Var en tur på fest i helgen, for første gang på 6 måneder. Har slitt med angst og panikkangst, og går på effexor depot 150 mg mot panikk angsten.(har aldri fortalt legen om angsten). Syns angsten har holdt seg "stabil" den siste tiden, selv om den langt ifra har blitt borte. men etter helgen har jeg fått skikkelig angst. Det ligger som en stor klump i brystet. Ble litt for full og nå tenker jeg bare på hva folk synes om meg osv osv selv om alle jeg har snakket med ikke har lagt merke til at jeg har vært full en gang.

Har alkohol en så stor innvirkning på angst? Har det også noe med mengden å gkøre? Jeg og sambo deler som regel en flaske vin i helgene og da merker jeg ingenting, men etter i helgen kjennes det ut som om jeg skal rivne innvendig, og det er så slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har en regel for meg selv, som sikkert støttes av de fleste:-)

-Har du følelsen av angst så ikke drikk alkohol, det er ikke bra i det hele tatt:-) det hjelper i nuet, men dagen derpå blir ikke no særlig, heller ikke de påfølgende dager stort sett:-)

mye bedre å kjempe seg igjennom det, alkohol er ikke bra om du har psykiske problemer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en regel for meg selv, som sikkert støttes av de fleste:-)

-Har du følelsen av angst så ikke drikk alkohol, det er ikke bra i det hele tatt:-) det hjelper i nuet, men dagen derpå blir ikke no særlig, heller ikke de påfølgende dager stort sett:-)

mye bedre å kjempe seg igjennom det, alkohol er ikke bra om du har psykiske problemer:-)

Et glass vin eller to går greit for min del, noe mere enn det så blir angsten verre. Sikkert individuelt dette, men jeg tror ikke det er lurt med alkohol når angsten er der.

Spørs jo veldig på dagsformen også,er jeg ekstra urolig og det er helg (det er da vi koser oss med et glass eller to) så lar jeg være å drikke noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en regel for meg selv, som sikkert støttes av de fleste:-)

-Har du følelsen av angst så ikke drikk alkohol, det er ikke bra i det hele tatt:-) det hjelper i nuet, men dagen derpå blir ikke no særlig, heller ikke de påfølgende dager stort sett:-)

mye bedre å kjempe seg igjennom det, alkohol er ikke bra om du har psykiske problemer:-)

Ja, den regelen jeg også har. men en gang i halvåret trodde jeg skulle gå. men tydeligvis ikke:) Hvorfor spiller alkohol sånn inn på psyken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...