Gå til innhold

ukjent sykdom

Anbefalte innlegg

kjærsten (kvinne) min har i en måneds tid nå hatt utslett/reaksjon på et eller annet, i underlivet. jeg har sett dette 1 gang ved uhell og hun har forklart meg at hun ikke vil at jeg skal se det. naturlig nok det.

snakket med hun i dag og hun fortalte at det mest sannsynlig er en soppinfeksjon.

hun har konsultert med en lokal helsesøster på skolen hennes og hun sa at det kan være 1 av 3 ting:

soppinfeksjon

chlamydia

eller en eller annen form for infeksjon i eggstokkene (mente det var det hun sa).

jeg ble naturlig nok litt forbauset da hun nevnte chlamydia, siden det er noe jeg har hørt kun smitter via seksuell kontakt med et annet menneske. vi har begge to kun hatt hverandre som partnere, noen gang.

hun nevnte også at helsesøsteren hadde sagt at man kan også få chlamydia uten å ha hatt seksuell omgang med et annet menneske.

jeg har derfor følgende spørsmål:

kan det stemme, at man kan få chlamydia selv når begge to kun har hatt hverandre som partnere?

er det noen annen rasjonell forklaring på hva infeksjonen kan være?

hilsen

absolutt86

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197347-ukjent-sykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...