Gå til innhold

armer som sover

Anbefalte innlegg

heisann

jeg hadde for litt siden blødning i 2 uker før jeg fikk mensen. jeg har ikke hatt det etterpå. men jeg har vondt i livmora helst hver dag, som om jeg har mensen (har sikkert ingenting med saken å gjøre)

hadde et problem for sikkert ett år siden. hver gang jeg våknet var føttene mine tunge, og virket ut som om jeg ikke hadde noe blodsirkulasjon. legen sa det ikke var noe.

jeg har blodtrykk 110/60, så det er jo ikke unormalt lavt. nå, i ca en uke har jeg hatt arm eller armer som sover (dere vet hvordan følelsen er når en fot har sovnet), og det er jo litt ekkelt. føles ut som om jeg ikke har blod igjen i de.

ellers går jeg på p-piller, men jeg trodde det i så tilfelle skulle gi høyt blodtrykk. jeg tør jo ikke mistenke dyp venetrombose heller, eller bør jeg?

ellers er jeg ikke noe slapp om dagen. trener godt, og spiser normalt... noen forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197390-armer-som-sover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...