Gå til innhold

valg og hvilket parti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På revmatiker.no kan du se en vurdering Revmatikerforbundet har hjort etter å ha intervjuet de politiske partiene. Husk bare at regjeringspartiene Høyre, Krf og Venstre er de som har økt egenandelene kraftig i denne perioden, og også fjernet medisin etter medisin fra blåreseptlista.

På revmatiker.no kan du se en vurdering Revmatikerforbundet har hjort etter å ha intervjuet de politiske partiene. Husk bare at regjeringspartiene Høyre, Krf og Venstre er de som har økt egenandelene kraftig i denne perioden, og også fjernet medisin etter medisin fra blåreseptlista.

Du vet at jeg har stemt og stemt på det riktige partiet men helt ærlig, tror du vi får tilbake medisinene på blåresept eller tror du reglene forblir som nå hvis vi får regjeringsskifte?

Jeg regner i hvert fall med at de ikke fjerner flere men kunne godt tenkt meg å få noen av dem tilbake. Tør du tippe?

Du vet at jeg har stemt og stemt på det riktige partiet men helt ærlig, tror du vi får tilbake medisinene på blåresept eller tror du reglene forblir som nå hvis vi får regjeringsskifte?

Jeg regner i hvert fall med at de ikke fjerner flere men kunne godt tenkt meg å få noen av dem tilbake. Tør du tippe?

Jeg vet jo ikke om vi får de tilbake, men det skal godt gjøres å fjerne flere iallefall. Jeg skal iallefall pushe på mitt parti om at de må få noen medisiner tilbake på blålista. SV vil heldigvis kutte i egenandelene, så dersom flere maser på sine parti også så kan det kanskje skje noe. :o)

Jeg håper mange kronikere lar være å stemme på regjeringspartiene, det er så urettferdig og usosialt det de har gjort.

Jeg vet jo ikke om vi får de tilbake, men det skal godt gjøres å fjerne flere iallefall. Jeg skal iallefall pushe på mitt parti om at de må få noen medisiner tilbake på blålista. SV vil heldigvis kutte i egenandelene, så dersom flere maser på sine parti også så kan det kanskje skje noe. :o)

Jeg håper mange kronikere lar være å stemme på regjeringspartiene, det er så urettferdig og usosialt det de har gjort.

Det verste er regelen om at reseptfrie medisiner ikke dekkes lenger. Den fordobbler prisen på medisiner for meg.

Det verste er regelen om at reseptfrie medisiner ikke dekkes lenger. Den fordobbler prisen på medisiner for meg.

Ja det er veldig urettferdig. Det verste er jo at de mener de har en god og sosial helsepolitikk.

Jeg er heldig for de aller fleste av mine medisiner er på blå resept, men jeg ser hvordan andre rundt meg sliter med akkurat dette. Det er vondt når man hører at folk i rike Norge ikke har penger til å hente ut medisinen de behøver.

Annonse

Send mail til Jens, Kristin og Åslaug (og alle andre i de partiene som måtte tenkes å ha noen innflytelse), og krev at de retter opp den blåreseptlista så snart de er igang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...