Gå til innhold

Ille lukt av spermet.

Anbefalte innlegg

fink1365380900

Gutt på 35 år. Har utviklet vond lukt som virker å komme fra selve spermet. Rengjør godt under forhud. Kan lukte litt fra urinen også. Hadde jente et havt års tid som nå har opphørt i minst et halvt år. Lukten kom etter dette forholdet.Har sjekket meg for klamydia, og urolog har sett med ultralyd etter jeg hadde litt smeter. Mulig ett lite vannbrokk. Har ikke lenger smerter eller andre problemer, men av og til litt hvite partikler under forhuden. Styrken på lukten kan variere, men blir ikke borte. Hva kan gjøres ? Kosthold, medesin eller annen behandling ? Er det noe som kommer med alderen ? Lukter skikkelig dårlig krabbe ! Kan jeg bli kvitt det ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197504-ille-lukt-av-spermet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg har ikke noe særlig tro på at lukten kommer av alderen eller kosthold. Du spør om medisin kan forårsake lukt, men sier ikke noe om du bruker noen medisiner. Ja noen medisiner kan forårsake lukt fra både urinveier og andre deler av kroppen. Den mest sannsynlige årsaken er tross alt en infeksjon, og det første jeg ville gjøre er å ta en urinprøve, evt. prøve fra sæd til en bakteriologisk undersøkelse. Vannbrokk kan predisponere for at noe urin blir liggende igjen i bæren og dette i sin tur kan være medvirkende til infeksjon i bæren. Prøv det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197504-ille-lukt-av-spermet/#findComment-1388686
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...