Gå til innhold

Prosjektarbeid:Alternativ medisin

Anbefalte innlegg

Hei!

Holder på med et prosjekt om alternativ medisin på skolen. Lurte da på om noen av dere kunne svare meg på noen spørsmål:

1. Får dere mange henvendelser om alternativ medisin? Hvor mange i tilfelle?

2. Hvilke aldersgrupper er det som spør mest om dette?

3. Anbefaler dere ofte alternativ behandling, hvorfor/hvorfor ikke?

4. Hva spør folk om når det gjelder alternativ medisin?

5. Hvordan tror du/dere andres holdninger (innen helsevesenet) er til alternativ medisin? Negative/positive?

6. Samarbeider du/dere med andre i helsesektoren?

7. Kan det bli et problem?

8. Er det vanskelig å råde pasienter og om de burde bruke alternativ behandling?

9. Har dine/helsesektorens holdninger om alternativ medisin forandret seg etterhvert? Hvordan var det før i tilfelle?

Dette prosjektet går mest på holdninger til alternativ medisin, og det er ikke noe man lett finner i bøker, derfor spurte jeg du/dere.

Håper du/dere kan svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19758-prosjektarbeidalternativ-medisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Legeforeningen har laget en egen utredning om alternativ medisin, et stort hefte som gir svar på alle spørsmålene dine.. Denne kan du sikkert skaffe. Ellers kan du stille spørsmålet til forum for alternativ medisin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...