Gå til innhold

Krampesmerter i nedre del av magen/underlivet, høy feber

Anbefalte innlegg

Har de siste fire dagene hatt veldige og krampeliknende smerter i nedre del av magen/underlivet, samt vannaktig og slimete diaré, og feber i overkant av 40. I dag har jeg også blitt noe tungpustet. Krampene/smertene kommer med ujevne mellomrom, i perioder sammenhengende, i andre perioder kan det gå opp mot en time mellom. Når krampene/smertene setter inn er det rett på toalettet. Går på p-piller, begynte for første gang for litt over en måned siden. Har nå blødd sammenhengende i tre uker, selv om jeg hele tiden har tatt p-pillene og hoppet over placebo-pillene. Magesmertene/krampene jeg har nå, har vært de samme siden blødningene begynte, dog noe forsterket/utvidet siste dager, de beveger seg lenger opp mot navelhøyde, samt at de også oppstår veldig mye oftere. (De andre symptomene har også kommet siste dager.)Har vært en uke ute og reist til varmere strøk..Noe galt med underlivet/livmor?Sammenheng el ei mellom blødninger og alt det andre?Matforgiftet?Jente, 23

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...