Gå til innhold

Forstørre penis ved operasjon


Gjest tasslehoff

Anbefalte innlegg

Gjest tasslehoff

Heisann folkens!

Jeg lurer på følgende:

- Finnes det en operasjon for å forstørre penis som ikke har en enorm feilprosent?

- Vet dere om noen seriøse klinikker som gir konsultasjon og kan utføre slike inngrep?

- Sist og kanskje viktigst. Er det noen som kjenner eller har møtt noen som har hatt en slik operasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hildegard B.

Nei, det finnes ingen operasjon uten risk for evig slappis. Eller at den ikke blir en cm lenger som tenkt.

Tror ikke noen seriøse leger driver med dette i Norge nei. (uten at jeg skal banne på det) Du kan sikkert få det gjort i Øst Europa, billig og. På den annen side tror jeg i så fall at du like gjerne kan gjøre det selv...

Har aldri møtt noen og kjenner ingen nei. Heldigvis for jeg hadde hengt meg så opp i at den var operert, og grunnene til å gjøre noe så tåpelig, at jeg ikke hadde greid å tenke på annet hver gang jeg så mannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tasslehoff

Nei, det finnes ingen operasjon uten risk for evig slappis. Eller at den ikke blir en cm lenger som tenkt.

Tror ikke noen seriøse leger driver med dette i Norge nei. (uten at jeg skal banne på det) Du kan sikkert få det gjort i Øst Europa, billig og. På den annen side tror jeg i så fall at du like gjerne kan gjøre det selv...

Har aldri møtt noen og kjenner ingen nei. Heldigvis for jeg hadde hengt meg så opp i at den var operert, og grunnene til å gjøre noe så tåpelig, at jeg ikke hadde greid å tenke på annet hver gang jeg så mannen...

Godt svar :-)

Jeg er forsåvidt enig i det du sier, og at det ikke er verdt risken. Hadde det derimot vært en god og sikker metode så ville jeg vurdert det seriøst. Det er faktisk en alvorlig knekk for selvfølelsen når en ikke føler at en klarer å tilfredsstille jenta si ordentlig.

Jeg er i det 5te året av et forhold med en nydelig jente, og jeg _vet_ at jeg kunne ha gjort ting bedre for henne hvis jeg hadde hatt litt bedre utrustning...

Jeg er klar over at str ikke har alt å si, men det er nødt til å finnes en nedre grense der det blir et problem at den er for liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest romler mest

Det fins ingen metoder som gir noen netto effekt. Lev med den du har. Mekanismen lar seg ikke manipulere med. Før du vet ordet av det, slutter den å virke for alltid etter et inngrep, og da skulle du heller ønske at du hadde din gamle korte.

Dama er ikke dypere enn ca 12-14 cm, så lenger inn trenger du ikke å strekke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med såkalt "mikropenis" kan få en operasjon som trekker den litt ut. Vevet i penis går et stykke inn i kroppen, og man har litt å gå på ved å trekke noe av det ut. Men det går bare på lengden, og det er ikke snakk om mange centimeterne. Slike operasjoner utføres ved vanlige sykehus her til lands, men hvilke kriterier som gjelder aner jeg ikke.

Ellers er det flere kirurgiske klinikker som utfører økning av både lengde og tykkelse, men alt tyder på at slikt er rimelig lite sikkert og har store sjangser for ikke å bli bra (man kan ende opp med nedsatt følsomhet, misdannelser etc.)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt svar :-)

Jeg er forsåvidt enig i det du sier, og at det ikke er verdt risken. Hadde det derimot vært en god og sikker metode så ville jeg vurdert det seriøst. Det er faktisk en alvorlig knekk for selvfølelsen når en ikke føler at en klarer å tilfredsstille jenta si ordentlig.

Jeg er i det 5te året av et forhold med en nydelig jente, og jeg _vet_ at jeg kunne ha gjort ting bedre for henne hvis jeg hadde hatt litt bedre utrustning...

Jeg er klar over at str ikke har alt å si, men det er nødt til å finnes en nedre grense der det blir et problem at den er for liten.

Hvis du er i stand til å gjennomføre et samleie, så er du i stand til å tilfredsstille en dame. En eller to sentimeter er ikke det som skal til. Hev hodet (og penis også) og gå på. Nytelsen hos damene ligger ikke inn i bunnen av vagina;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt svar :-)

Jeg er forsåvidt enig i det du sier, og at det ikke er verdt risken. Hadde det derimot vært en god og sikker metode så ville jeg vurdert det seriøst. Det er faktisk en alvorlig knekk for selvfølelsen når en ikke føler at en klarer å tilfredsstille jenta si ordentlig.

Jeg er i det 5te året av et forhold med en nydelig jente, og jeg _vet_ at jeg kunne ha gjort ting bedre for henne hvis jeg hadde hatt litt bedre utrustning...

Jeg er klar over at str ikke har alt å si, men det er nødt til å finnes en nedre grense der det blir et problem at den er for liten.

Kjæresten min er vel ganske gjennomsnittlig og jeg har hatt menn som har vært _mye_ større enn ham nedentil, opptil ca. 8 cm lengre vil jeg tro (?). Men - og det er et stort MEN! - ingen av disse andre har vært i nærheten av å gi meg det han gjør! :o)

Aner ikke hvorfor eller hva han gjør, men han får meg til å komme som ingen andre har klart tidligere....

Stol på henne når hun sier at du gjør det godt for henne, gi av deg selv! Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg ikke tenkt på en gang. Feilprosenten er nok for stor til at dette er lurt.

Aldi i verden om jeg hadde slippet til noen lege der nede for å gjøre noe inngrep.

Men jeg skjønner jo godt at du tenker slike tanker, hvis du sliter med selvfølelsen din.

Generelt vil jeg si at de fleste menn bekymrer seg unødvendig. De har ofte peniser som er store nok, men de har hørt om andre som har større og da vil de også ha det større og tror at jentene kun vil ha menn med store.

Snakket med ei jente en gang, som har hatt mange partnere og da snakket vi om mange partnere altså. Hun sa at den beste elskeren hun hadde hatt, var en som var impotent og det sier litt.

Det betyr at det er utrolig mye vi menn kan gjøre for ei jente uten av vi nødvendigvis skal stappe henne full av pikk.

Det er så mye teknikker som kan brukes at vi kan lære hele livet, bare interessen er tilstede.

Sexlivet behøver aldri bli kjedelig, selv om man har vært sammen i flere ti-år.

Har også hørt at jenter har klaget på de menn som er veldig godt utstyrt, fordi de er mer opptatt av størrelsen sin enn å tilfredsstille dem på andre måter. De er bare opptatt å vise hvor stor den er og banke den inn og ut.

Men har du mikropenis, altså under 10 cm, så har jeg selvsagt ikke noe problem med å forstå hva du sliter med heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildegard B.

Godt svar :-)

Jeg er forsåvidt enig i det du sier, og at det ikke er verdt risken. Hadde det derimot vært en god og sikker metode så ville jeg vurdert det seriøst. Det er faktisk en alvorlig knekk for selvfølelsen når en ikke føler at en klarer å tilfredsstille jenta si ordentlig.

Jeg er i det 5te året av et forhold med en nydelig jente, og jeg _vet_ at jeg kunne ha gjort ting bedre for henne hvis jeg hadde hatt litt bedre utrustning...

Jeg er klar over at str ikke har alt å si, men det er nødt til å finnes en nedre grense der det blir et problem at den er for liten.

For liten? Da snakker vi i så fall tynn som en mini OB, og lang som en manns lillefinger.

Om damen har ønsker i retning stor **** eller deromkring, så anskaff en dildo i dertilhørende størrelse. Som suplemang. Og kjør igang et show med varierende hastighet hadde jeg nær sagt... ;0)

Du har vel dessuten minst elleve andre fordeler skulle jeg tru??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mathrim aka tasslehoff

Takk for svar. Jeg må egentlig si meg mye enig med dere, så jeg får øve meg på alskens teknikker.

Jeg vet forresten ikke om det er mikropenis vi snakker om, men det er nok definitivt en del under gjennomsnittet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...