Gå til innhold

Turområder i Grenland og omegn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp flyttet hit og glad i å gå tur i skogen. Her har jeg derimot ikke peil på hvor det er fint å gå. Gjerne noen fine stedet jeg kan plukke sopp også om noen har noen steder de vil dele ;)

Skrevet

Du kan komme på besøk til meg, så skal jeg vise deg Valleråsen. ;)

Ellers... Børsesjø, Jarseng, Skifjell, den toppen med tv-antenna, husker ikke hva den heter...

Om du finner sopp har jeg ikke peiling på.

Har du lyst å fortelle hvor du bor kan du godt sende mail til [email protected] :D

Skrevet

Du kan komme på besøk til meg, så skal jeg vise deg Valleråsen. ;)

Ellers... Børsesjø, Jarseng, Skifjell, den toppen med tv-antenna, husker ikke hva den heter...

Om du finner sopp har jeg ikke peiling på.

Har du lyst å fortelle hvor du bor kan du godt sende mail til [email protected] :D

Kult, det skal jeg jammen gjøre!

Må bare komme meg inn på maskine mi, sitter på lånt pc idag. Men jeg skal garantert sende deg en mail.

Skrevet

Kult, det skal jeg jammen gjøre!

Må bare komme meg inn på maskine mi, sitter på lånt pc idag. Men jeg skal garantert sende deg en mail.

Men jeg sjekker omtrent aldri den e-posten, så du kan gjerne gi meg et hint her når du har sendt mail.

Skrevet

Men jeg sjekker omtrent aldri den e-posten, så du kan gjerne gi meg et hint her når du har sendt mail.

Det skal jeg gjøre. Sender deg nok en mail i morgen en gang. Men jeg gir uansett beskjed her.

Skrevet

Da jeg bodde der la jeg mang en søndagstur til Cafè K. Innehaveren er var den gang en litt ikke-alt-for-blid dame. De har sikkert noen sopp-retter også nå som det er høst og greier.

Må du på død og liv ha frisk luft er det fint oppå den der heia like ved sykehuset i Skien. Og innover med Gjerpen kirke er det heller ikke så verst, mener jeg å huske.

Skrevet

Da jeg bodde der la jeg mang en søndagstur til Cafè K. Innehaveren er var den gang en litt ikke-alt-for-blid dame. De har sikkert noen sopp-retter også nå som det er høst og greier.

Må du på død og liv ha frisk luft er det fint oppå den der heia like ved sykehuset i Skien. Og innover med Gjerpen kirke er det heller ikke så verst, mener jeg å huske.

Hehe... Møtt damen rett over plassen da, i "det blå huset"? Hun blander seg inn i samtaler gjestene har og sånn. ;)

Skrevet

Hehe... Møtt damen rett over plassen da, i "det blå huset"? Hun blander seg inn i samtaler gjestene har og sånn. ;)

Nei, der har jeg tydeligvis gått glipp av noe... *knegger*. Jeg husker bare Cafè Osebro eller noe sånn , den som ligger på hjørnet, og kafè K. Flotte steder begge to :)

Skrevet

Nei, der har jeg tydeligvis gått glipp av noe... *knegger*. Jeg husker bare Cafè Osebro eller noe sånn , den som ligger på hjørnet, og kafè K. Flotte steder begge to :)

Jepp. Midt mellom Osebro og Kafè K ligger Det blå huset. Spik spenna gæren dame.

Selv har jeg aldri satt min fot på Kafè K, det er kanskje på tide snart...

Skrevet

Jepp. Midt mellom Osebro og Kafè K ligger Det blå huset. Spik spenna gæren dame.

Selv har jeg aldri satt min fot på Kafè K, det er kanskje på tide snart...

Merkelig at jeg har gått glipp av henne, hehe. Kafè K var ihvertfall kjempe koselig den gang jeg hang rundt der. I fjor sommer jazzet Karin Krogh litt rundt der. Ta med deg snørrungen og ta en tur på kafè midt på dagen så hun får hun noen gode vaner inn med morsmelken.

:)

Skrevet

Merkelig at jeg har gått glipp av henne, hehe. Kafè K var ihvertfall kjempe koselig den gang jeg hang rundt der. I fjor sommer jazzet Karin Krogh litt rundt der. Ta med deg snørrungen og ta en tur på kafè midt på dagen så hun får hun noen gode vaner inn med morsmelken.

:)

Pøh, vi går bare tur i skogen vi, har hørt at man får bra IQ av å se på trær når man er baby.

;)

Nei, hun har vært med på kafe mange ganger hun, men aldri akkurat der. Får prøve det til uka da.

Skrevet

Pøh, vi går bare tur i skogen vi, har hørt at man får bra IQ av å se på trær når man er baby.

;)

Nei, hun har vært med på kafe mange ganger hun, men aldri akkurat der. Får prøve det til uka da.

:-)

Skrevet

;)

Har du ikke vært på Jimmys?

Det ligger midt i porsgrunn, rett over kinoen.

Beste og billigste maten i byen.

Mine venninner og jeg er der hver gang vi er ute og spiser.

Det er også pub der på kveldene.

En 6 stjerners plass :)

:o)

Skrevet

Har du ikke vært på Jimmys?

Det ligger midt i porsgrunn, rett over kinoen.

Beste og billigste maten i byen.

Mine venninner og jeg er der hver gang vi er ute og spiser.

Det er også pub der på kveldene.

En 6 stjerners plass :)

Jo, jeg er på jimmys og spiser lunsj ca en gang i uka jeg. ;)

Skrevet

Luksefjell er bare rå-flott, både sommer, høst, vår og vinter :)

Mange småvann/elver man kan grille pølser og kose seg ved.

Mye sopp og flotte bær.

Følg bare bilene langs veien innover og velg parkeringsplasser og spør dere frem.

De fleste dere treffer er mye der og godt kjent :)

Om vinteren kjører de opp ski-løyper der og flotte akebakker.

Skrevet

Jo, jeg er på jimmys og spiser lunsj ca en gang i uka jeg. ;)

Da har vi nok gått på hverandre noen ganger :)

Men jeg er der oftest på kveldene jeg da, før pub-tid :)

Skrevet

Da har vi nok gått på hverandre noen ganger :)

Men jeg er der oftest på kveldene jeg da, før pub-tid :)

Barnevogner er ikke spesielt velkomne der på dagtid, og på kveldstid tror jeg ikke vi hadde sluppet inn på verandaen engang.

Men har vært der to ganger på kvelden uten barn i år og da.

Skrevet

Barnevogner er ikke spesielt velkomne der på dagtid, og på kveldstid tror jeg ikke vi hadde sluppet inn på verandaen engang.

Men har vært der to ganger på kvelden uten barn i år og da.

Du får rope ut "nepa" neste gang du er der :)

Er der ca 2 ganger i mnd.

Bor i Oslo også, så får ikke vært der så ofte som jeg ønsker :(

Men i Oslo har vi fraydays da, det er omtrent det samme som Jimmys der :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...