Gå til innhold

Soppen kommer og går

Anbefalte innlegg

Gjest abcdefghijk

Har vært plaget med soppinfeksjoner en stund. Har kjøpt tabbis og krem noen ganger og da kommer det seg,men så etter en stund (uker/mnd.) er den tilbake en liten stund,så en periode igjen virker den for å være borte. Og slik går det. Hva er det som skjer her? Rekker knapt å komme meg på apoteket før den virker for å fordufte... Har fast samboer som ikke har noen plager i det hele tatt. -lei av kjønnsorganet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198040-soppen-kommer-og-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest et forslag

Kan dette få noen bivirkninger? Og skal man gjenta det fast over en lengre periode eller bare den ene gangen?

Ellers takk for tipset :)

Nå husker jeg ikke blandingsforholdet, men du skal sprute det inn og la det renne ut et par ganger. Så kan du prøve igjen neste dag. En venninne fikk vite dette av en gynekolog.

Annonse

Gjest zzzzzzzzzzzzz

Hør med apoteket om de har en stor "sprøyte" du kan bruke (100 ml).

Jeg har hatt hell med å kjøle ned innvendig med kaldt vann. Soppen liker ikke kulde. Men ikke bruk alt for kaldt vann, pass så du ikke får frostskader.

Ellers kan jeg fortelle at jeg i hovedsak ble kvitt underlivssopp etter at jeg sanerte ut amalgan fra tennene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...