Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, både MP og jeg er på msn ;)

Stikker du og trener igjen nå, altså? Jeg kan jo bli med og se hvor bra du gjør det...kanskje jeg også skulle løfte litt vekter? Det er jo alltid bra med litt ekstra styrketrening. :)

Synes du burde være med å trene og ikke bare se på.

Jeg kan instruere deg hvordan du skal trene magemusklene. Jeg kan kjenne etter for å se om du trener riktig:-)

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

29

• amber sun

22

• IngenLurerDenneGutten

4

Skrevet

"Det kan jo ta litt tid før mrxx er klar til å takle enda et sett dolpikeøyne ;) "

Så du mener han kanskje begynner å bli litt ør av all oppmerksomheten,- ønskene fra flørtende doltupper som vil se hans sexy øyne samtidig som det dumper enda flere sett dolpikeøyne i mailboksen hans?

Vi får stille opp hvis MP vil ha inside tips til hva som kan føre til øye-mail, hehe.

;)

Døø, jeg takler det meste:)

Skrevet

Du får tipse henne om at det nytter å bruke ekstra lokkemidler!

Det kan jo ta litt tid før mrxx er klar til å takle enda et sett dolpikeøyne ;)

Jeg kan lokkes ja, men det skal litt til. Ikke så lett å få tak på:-)

Skrevet

Synes du burde være med å trene og ikke bare se på.

Jeg kan instruere deg hvordan du skal trene magemusklene. Jeg kan kjenne etter for å se om du trener riktig:-)

Det syns jeg var en god ide. Jeg har forresten ganske bra magemuskler, så jeg tror ikke du ville klaget ;)

Men litt instruksjon kombinert med kjenne-etter-om-jeg-gjør-det-riktig-grep sier jeg da ikke neitakk til!

Neste gang blir jeg med og trener *S*

Skrevet

Det syns jeg var en god ide. Jeg har forresten ganske bra magemuskler, så jeg tror ikke du ville klaget ;)

Men litt instruksjon kombinert med kjenne-etter-om-jeg-gjør-det-riktig-grep sier jeg da ikke neitakk til!

Neste gang blir jeg med og trener *S*

Er jo litt usikker på hvor viktig det var for meg å se at du gjorde det riktig, men det får bli en annen diskusjon, hehe

Skrevet

Er jo litt usikker på hvor viktig det var for meg å se at du gjorde det riktig, men det får bli en annen diskusjon, hehe

Jeg syns det var en god ide, jeg ;)

Skrevet

Jeg syns det var en god ide, jeg ;)

Ja ikke sant? jeg har god fantasi skjønner du. Litt for god.

Skrevet

Ja ikke sant? jeg har god fantasi skjønner du. Litt for god.

Nå er det jeg som nesten blir ør her...

;)

Kan jeg booke deg inatt også, før Lurulf slår kloa i deg?

Skrevet

;)

Helt ok...først til mølla osv:-)....men har du ikke tenkt å stå tidlig opp i morgen og være uthvilt da?

Skrevet

Helt ok...først til mølla osv:-)....men har du ikke tenkt å stå tidlig opp i morgen og være uthvilt da?

Uthvilt?

Når det står mellom salig og uthvilt - så er valget enkelt ;)

Skrevet

;)

NEIIII!

Ble du først, nå igjen? Jeg har visst forsømt meg :(

Skrevet

Ikke la henne nagle deg fast, jeg vil gjerne være nr to på lista. Da er det best at du ikke er helt utslitt! *Streng*

Skrevet

NEIIII!

Ble du først, nå igjen? Jeg har visst forsømt meg :(

Ja, her gjelder det å være rask i svingene, hehe.

;)

*gleder meg til nok en høydare inatt*

*S*

Skrevet

Ikke la henne nagle deg fast, jeg vil gjerne være nr to på lista. Da er det best at du ikke er helt utslitt! *Streng*

Men jeg slipper ham da ikke ut av senga før jeg er helt og fullstendig tilfredsstilt, så du må nok vente en stund utpå natta før han kan ta turen innom deg ;)

Skrevet

Uthvilt?

Når det står mellom salig og uthvilt - så er valget enkelt ;)

Hehe, ja det er vel det.

Skrevet

Ok, da, ok da......jeg tåler litt. Men det er hun som blir utslitt:-)

Skrevet

Ok, da, ok da......jeg tåler litt. Men det er hun som blir utslitt:-)

Jeg føler meg også temmelig utslitt nå på morrakvisten, så da rakk du nok innom her også i natt :)

Skrevet

Jeg føler meg også temmelig utslitt nå på morrakvisten, så da rakk du nok innom her også i natt :)

Yepp, jeg holder det jeg lover og yter alltid maks:-)

Skrevet

Yepp, jeg holder det jeg lover og yter alltid maks:-)

:)

Det er nok fordi du er så veltrent!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...