Gå til innhold

Nå leder de røde!

Anbefalte innlegg

Gjest rød-grønn allianse
Skrevet

Stoltenberg står og snakker nå.

Dette vipper så fram og tilbake at det er kjempespennede!

Skrevet

Nå skal det vel godt gjøres at det forandrer seg.

89-80 nå, og det har ikke vippet på en stund.

Nesten som å følge en fotballkamp det her, selv om fotball naturligvis er viktigere. :)

Skrevet

Nesten som å følge en fotballkamp det her, selv om fotball naturligvis er viktigere. :)

Skrevet

88-81 nå da....

Skrevet

Det er så jeg holder på å daue ;o)

Nei, det må du ikke gjøre :o)

Skrevet

Nei vet du hva, fotball kan vi alle være foruten ;-) Har enda ikke sett en hel kamp.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Du vet ikke ditt eget beste du!

Det er vel akkurat det han gjør!

Men vi kan iallefall glede oss over at sv ikke blir så store som fryktet.

Men vi kan nå fortsatt håpe på borgerlig flertall.

Gjest arnebeate
Skrevet

Vet ikke helt om jeg drikker vin for å feire eller for å slukke sorger !!!! Blir Helt forvirra jeg... Men håper fornuften vinner til slutt... Jeg er like **** som vinen jeg drikker.

Skrevet

Nei vet du hva, fotball kan vi alle være foruten ;-) Har enda ikke sett en hel kamp.

Ikke en hel kamp? Synd for deg at du går glipp av fotballens gleder. :)

Skrevet

Du vet ikke ditt eget beste du!

Nei, det har jeg aldri visst.

Skrevet

Ikke en hel kamp? Synd for deg at du går glipp av fotballens gleder. :)

Det er derfor jeg aldri har sett en hel kamp, finner ingen glede av denne sporten ;o) Har virkelig prøvd.

Skrevet

Nei, det må du ikke gjøre :o)

Knis, ja men det er jo så spennende, rent thriller'n.

Skrevet

Det morsomme er jo at de tallene for høyre- og venstresiden inkluderer FrP på høyresiden. Et samarbeid mellom FrP og KrF eller Venstre kommer jo ikke på tale, så de reelle tallene må jo være helt annerledes?

".................................................."

Skrevet

Det morsomme er jo at de tallene for høyre- og venstresiden inkluderer FrP på høyresiden. Et samarbeid mellom FrP og KrF eller Venstre kommer jo ikke på tale, så de reelle tallene må jo være helt annerledes?

".................................................."

Jeg synes jeg ser Krf og Frp samarbeide....*fniser* Men nå var det jo aldri aktuelt da.

Skrevet

Jeg synes jeg ser Krf og Frp samarbeide....*fniser* Men nå var det jo aldri aktuelt da.

Det var jo ikke det. Det er jo litt morsomt å se hvordan journalistene fokuserer på at Hagen er uforsonelig overfor KrF, mens ingen nevner grunnen til at han er det - nemlig at KrF har vært uforsonelige overfor FrP i alle år, mens FrP inviterte til samarbeid til til i våres :-)

Og Karius (Sponheim) avviste jo også samarbeid med FrP fullstendig nå i kveld (igjen).

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...