Gjest rød-grønn allianse Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Stoltenberg står og snakker nå. Dette vipper så fram og tilbake at det er kjempespennede! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Nå skal det vel godt gjøres at det forandrer seg. 89-80 nå, og det har ikke vippet på en stund. Nesten som å følge en fotballkamp det her, selv om fotball naturligvis er viktigere. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Nå skal det vel godt gjøres at det forandrer seg. 89-80 nå, og det har ikke vippet på en stund. Nesten som å følge en fotballkamp det her, selv om fotball naturligvis er viktigere. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det er så jeg holder på å daue ;o) 0 Siter
bb71 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Nå skal det vel godt gjøres at det forandrer seg. 89-80 nå, og det har ikke vippet på en stund. Nesten som å følge en fotballkamp det her, selv om fotball naturligvis er viktigere. 88-81 nå da.... 0 Siter
bb71 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Ja, dessverre så leder de. Du vet ikke ditt eget beste du! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det er så jeg holder på å daue ;o) Nei, det må du ikke gjøre ) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Nå skal det vel godt gjøres at det forandrer seg. 89-80 nå, og det har ikke vippet på en stund. Nesten som å følge en fotballkamp det her, selv om fotball naturligvis er viktigere. Nei vet du hva, fotball kan vi alle være foruten ;-) Har enda ikke sett en hel kamp. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Du vet ikke ditt eget beste du! Det er vel akkurat det han gjør! Men vi kan iallefall glede oss over at sv ikke blir så store som fryktet. Men vi kan nå fortsatt håpe på borgerlig flertall. 0 Siter
Gjest arnebeate Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Vet ikke helt om jeg drikker vin for å feire eller for å slukke sorger !!!! Blir Helt forvirra jeg... Men håper fornuften vinner til slutt... Jeg er like **** som vinen jeg drikker. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 88-81 nå da.... 86-83 nå 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Nei vet du hva, fotball kan vi alle være foruten ;-) Har enda ikke sett en hel kamp. Ikke en hel kamp? Synd for deg at du går glipp av fotballens gleder. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Du vet ikke ditt eget beste du! Nei, det har jeg aldri visst. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Ikke en hel kamp? Synd for deg at du går glipp av fotballens gleder. Det er derfor jeg aldri har sett en hel kamp, finner ingen glede av denne sporten ;o) Har virkelig prøvd. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Nei, det må du ikke gjøre ) Knis, ja men det er jo så spennende, rent thriller'n. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det morsomme er jo at de tallene for høyre- og venstresiden inkluderer FrP på høyresiden. Et samarbeid mellom FrP og KrF eller Venstre kommer jo ikke på tale, så de reelle tallene må jo være helt annerledes? ".................................................." 0 Siter
emin Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det morsomme er jo at de tallene for høyre- og venstresiden inkluderer FrP på høyresiden. Et samarbeid mellom FrP og KrF eller Venstre kommer jo ikke på tale, så de reelle tallene må jo være helt annerledes? ".................................................." Jeg synes jeg ser Krf og Frp samarbeide....*fniser* Men nå var det jo aldri aktuelt da. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg synes jeg ser Krf og Frp samarbeide....*fniser* Men nå var det jo aldri aktuelt da. Det var jo ikke det. Det er jo litt morsomt å se hvordan journalistene fokuserer på at Hagen er uforsonelig overfor KrF, mens ingen nevner grunnen til at han er det - nemlig at KrF har vært uforsonelige overfor FrP i alle år, mens FrP inviterte til samarbeid til til i våres :-) Og Karius (Sponheim) avviste jo også samarbeid med FrP fullstendig nå i kveld (igjen). "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.