Gå til innhold

Se her!

Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! - at ikke DU tenkte på det...

Det verserer rimelig tvil på det nick'ets troverdighet til tider, inntil man skjønner at det er mange som bruker det. Kanskje ikke helt det avsenderen vil? Det må være bedre å bli tatt seriøst enn at "alle" tror det er EN person som ikke har noe annet å gjøre enn å sende meldinger om alt mulig. Så stående oppfordring til alle som har dette nick'et: Finn et eget! Koster jo itt'no...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19817-se-her/#findComment-87344
Del på andre sider

Gjest ustrutta

Ja! - at ikke DU tenkte på det...

Det verserer rimelig tvil på det nick'ets troverdighet til tider, inntil man skjønner at det er mange som bruker det. Kanskje ikke helt det avsenderen vil? Det må være bedre å bli tatt seriøst enn at "alle" tror det er EN person som ikke har noe annet å gjøre enn å sende meldinger om alt mulig. Så stående oppfordring til alle som har dette nick'et: Finn et eget! Koster jo itt'no...

I all verden....fungerer du som politi her inne?

Hva er det med deg? Har lest flere innlegg du har skrevet, du virker så sint hele tiden, og henger deg oppi alt som er negativt. Stakkars deg, men søk og få hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19817-se-her/#findComment-87762
Del på andre sider

I all verden....fungerer du som politi her inne?

Hva er det med deg? Har lest flere innlegg du har skrevet, du virker så sint hele tiden, og henger deg oppi alt som er negativt. Stakkars deg, men søk og få hjelp!

Hei du.

Så du ser meg som sint og politi...

-vel det er ikke det jeg selv mener å gjøre meg til, men det er klart at når man uttrykker seg kun skriftlig kan det vel oppfattes på andre måter enn en selv ønsker. Jeg er engasjert, og at du har sett meg flere ganger her og at alle innleggene er av den sorten du beskriver kan jeg ikke skjønne, men som sagt jeg er engasjert. I andre. -som du.

At jeg skal søke hjelp for å si min mening er litt søkt, synes du ikke??

Problemet vedr. det nevnte nick er jeg ikke alene om å forvirres over, det har du sikkert også fått med deg.

Ha en fortsatt god dag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19817-se-her/#findComment-87801
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...