Gå til innhold

Attføring i sommerferien


Tamera

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette har blitt besvart tidligere, men jeg fant det ikke ved søk.

Uansett - jeg går på yrkesrettet attføring (høyere utdanning). Stønadene faller jo bort i sommerferien, gjelder det også attføringspengene? Er det meningen at man skal jobbe i sommerferien, eller er det forbudt å tjene over 2000 i mnd. da også? Jeg får kun 4000,- bortsett fra stønadene, og har ingen mulighet til å greie meg med det i sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Dersom det er meningen at du skal fortsette attføringen til høsten kan du be om å få attf.penger i sommerferien.

Dette med fribeløp for inntekt bør du snakke med aetat om, slik at du får informasjon fra dem som er ansvarlig for ytelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...