Aryane Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Kommet i gang med treningen? Jeg har vært så flink, bare spist sunn mat, og trent både i går og i dag, og nå er jeg full av energi, det gjelder liksom bare å få ræven i gir! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jupp, tok meg en økt i dag tidlig, og skal ta en økt i morgen tidlig, en til torsdag og en til fredag. Så etter denne uka er jeg i rute. Men det var hardt i dag, for formen er ikke veldig god. 0 Siter
Aryane Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Jupp, tok meg en økt i dag tidlig, og skal ta en økt i morgen tidlig, en til torsdag og en til fredag. Så etter denne uka er jeg i rute. Men det var hardt i dag, for formen er ikke veldig god. Den e go! Her gikk det over all forventning, hadde trodd det skulle være hardere, nå gjelder det bare å holde tempoet oppe. Planen er å trene hver dag resten av uken her også. Du får kose deg med fotball i kveld da,(leste et eller annet sted at du skulle se Rosenborg bli rævkjørt) jeg skal kose meg med Johnny Depp... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Den e go! Her gikk det over all forventning, hadde trodd det skulle være hardere, nå gjelder det bare å holde tempoet oppe. Planen er å trene hver dag resten av uken her også. Du får kose deg med fotball i kveld da,(leste et eller annet sted at du skulle se Rosenborg bli rævkjørt) jeg skal kose meg med Johnny Depp... Først RBK-kamp, så Liverpool-kampen. Jeg må bare passe på at jeg ikke stikker innom noen nettavis og finner ut resultatet av den - siden jeg ikke får sett den direkte. Jeg trente helt greit i dag, problemet er bare at jeg var i veldig god form for halvannet måned siden, noe jeg ikke er nå, og det er litt kjipt å redusere vektene så kraftig. Menmen, jeg vet av erfaring at jeg vil se radikale resultater bare på et par uker, og at jeg om et par måneder vil være i fin-fin form igjen. Tenkte jeg skulle jogge litt etter hvert også! 0 Siter
Aryane Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Først RBK-kamp, så Liverpool-kampen. Jeg må bare passe på at jeg ikke stikker innom noen nettavis og finner ut resultatet av den - siden jeg ikke får sett den direkte. Jeg trente helt greit i dag, problemet er bare at jeg var i veldig god form for halvannet måned siden, noe jeg ikke er nå, og det er litt kjipt å redusere vektene så kraftig. Menmen, jeg vet av erfaring at jeg vil se radikale resultater bare på et par uker, og at jeg om et par måneder vil være i fin-fin form igjen. Tenkte jeg skulle jogge litt etter hvert også! Vet ikke hvem som rævkjørte hvem jeg ))) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Vet ikke hvem som rævkjørte hvem jeg ))) Hehe, bomma der, ja. Men det er greit, og det er bare å ta av seg hatten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.