Gå til innhold

Håper dere som stemte rød-grønt er fornøyd !!!

Anbefalte innlegg

Gjest Stemte FRP (uten å være rasist)
Skrevet

Særlig dere som har lite å rutte med ifra før av...

Nå blir alt dyrere og alt skal spares på selv om Norge har like mye på bok som Sverige har i gjeld. Norge har 270 mill. i overskudd mens Sverige har bare 40 mill. i overskudd. Allikavel klarer de seg..

Men storfornøyd med at FRP gjorde det knallbra. Trenger ikke være rasist for å stemme FRP. Se på resten av sakene de hadde. Utlendingspolitikken er jo bare en liten del av alt de har på programmet.

Gleder meg til neste valg:o), Da tror jeg tonen på mange rød-grønne er en annen!

Dere har valgt det selv...

Skrevet

Maken til patetisk syting. Du glemte å syte over alle fremmedkulturelle som kommer til å ta over verden, knulle konene og døtrene våre og spise de nyfødte.

"..........................................."

Gjest Rødhette i blåfjell
Skrevet

Maken til patetisk syting. Du glemte å syte over alle fremmedkulturelle som kommer til å ta over verden, knulle konene og døtrene våre og spise de nyfødte.

Ha ha ha!!

Bra sagt.

Skrevet

For ikke å snakke om at vi alle kommer til å få mer fotsopp i dne kommende fireårsperioden... ;-)

Skrevet

For ikke å snakke om at vi alle kommer til å få mer fotsopp i dne kommende fireårsperioden... ;-)

Men vi kommer til å få mindre flass - det er bare snakk om å velge onder :-)

Skrevet

Nå prøvde vel vedkommende å si at det IKKE var pga innvandringspolitikken til Frp at han var positivt innstilt til det partiet.

Men for mange motstandere av Frp, så er det tydligvis kun det de kan slå i bordet med:-)

Den var litt ufin Prozak....

Skrevet

Nå prøvde vel vedkommende å si at det IKKE var pga innvandringspolitikken til Frp at han var positivt innstilt til det partiet.

Men for mange motstandere av Frp, så er det tydligvis kun det de kan slå i bordet med:-)

Den var litt ufin Prozak....

"Den var litt ufin Prozak...."

Nei nei nei - det var en parodi på den evinnelige politiske sytingen. Det var innvandringsharsellering jeg kom på der og da - jeg vet godt hva vedkommende skrev. Syting var det åkke som.

(ellers var det vel åpenbart humorisktisk?)

Skrevet

Bortsett fra det siste er vi vel egentlig på god veg. Punkt to dog mot deres vilje i følge voldtektsstatistikken.

Men slike "bagateller" er det vel nokså vanlig at idioter av ditt kaliber pleier å flåse med.

Skrevet

Bortsett fra det siste er vi vel egentlig på god veg. Punkt to dog mot deres vilje i følge voldtektsstatistikken.

Men slike "bagateller" er det vel nokså vanlig at idioter av ditt kaliber pleier å flåse med.

*Gjesp*

".................................."

Skrevet

Men vi kommer til å få mindre flass - det er bare snakk om å velge onder :-)

Ja det er sant - hvor skal vi ha gørra lksom: mellom tærne eller på huet! ;-)

Skrevet

*Gjesp*

".................................."

Fint, stikk og legg deg. men ta deg gjerne en tur innom overgrepsforumet og fortsett harselleringa over voldtekt der først, slik at noen som vet best kan gi deg svar på tiltale.

Skrevet

Ja det er sant - hvor skal vi ha gørra lksom: mellom tærne eller på huet! ;-)

Høyre-ekstremister har mye flass, mens sosialister har kjempestore lakrisbåter - egentlig er det den største forskjellen :-)

".........................................."

Gjest ler av den
Skrevet

dårlig selvtilllit du hadde da? knulle konene våre ,tror du må stramme kona di litt

Skrevet

Fint, stikk og legg deg. men ta deg gjerne en tur innom overgrepsforumet og fortsett harselleringa over voldtekt der først, slik at noen som vet best kan gi deg svar på tiltale.

Nå må du pokker meg gi deg, din tragedie *rister på hodet*

Hva som er greit å harsellere med eller kritisere varierer veldig med hva du selv sier, gjør det ikke? Dette var for uinteligent selv til å være deg, "morsk".

"........................................."

Skrevet

dårlig selvtilllit du hadde da? knulle konene våre ,tror du må stramme kona di litt

Du skjønte ikke at det var ironisk, og en parodi på sytete høyre-vridde tullinger?

"........................................."

Skrevet

Høyre-ekstremister har mye flass, mens sosialister har kjempestore lakrisbåter - egentlig er det den største forskjellen :-)

".........................................."

*gomler fornøyd på lakrisbåt*

;o)

Skrevet

Du på en måte rettferdiggjør at du stemte FrP, men skriver ikke under eget nick?

Stem på hva pokker du vil, men stå nå for det da! Jessunavn.

Skrevet

"Den var litt ufin Prozak...."

Nei nei nei - det var en parodi på den evinnelige politiske sytingen. Det var innvandringsharsellering jeg kom på der og da - jeg vet godt hva vedkommende skrev. Syting var det åkke som.

(ellers var det vel åpenbart humorisktisk?)

Jeg smilte når jeg leste det jeg...:-)

Skrevet

Høgre ga skattelette til de som hadde nok fra før, AP gir som oftest til de som trenger det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...