Gjest Stemte FRP (uten å være rasist) Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Særlig dere som har lite å rutte med ifra før av... Nå blir alt dyrere og alt skal spares på selv om Norge har like mye på bok som Sverige har i gjeld. Norge har 270 mill. i overskudd mens Sverige har bare 40 mill. i overskudd. Allikavel klarer de seg.. Men storfornøyd med at FRP gjorde det knallbra. Trenger ikke være rasist for å stemme FRP. Se på resten av sakene de hadde. Utlendingspolitikken er jo bare en liten del av alt de har på programmet. Gleder meg til neste valg:o), Da tror jeg tonen på mange rød-grønne er en annen! Dere har valgt det selv... 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Maken til patetisk syting. Du glemte å syte over alle fremmedkulturelle som kommer til å ta over verden, knulle konene og døtrene våre og spise de nyfødte. "..........................................." 0 Siter
Gjest Rødhette i blåfjell Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Maken til patetisk syting. Du glemte å syte over alle fremmedkulturelle som kommer til å ta over verden, knulle konene og døtrene våre og spise de nyfødte. "..........................................." Ha ha ha!! Bra sagt. 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Maken til patetisk syting. Du glemte å syte over alle fremmedkulturelle som kommer til å ta over verden, knulle konene og døtrene våre og spise de nyfødte. "..........................................." For ikke å snakke om at vi alle kommer til å få mer fotsopp i dne kommende fireårsperioden... ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 For ikke å snakke om at vi alle kommer til å få mer fotsopp i dne kommende fireårsperioden... ;-) Men vi kommer til å få mindre flass - det er bare snakk om å velge onder :-) "..........................................." 0 Siter
Goliath Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Maken til patetisk syting. Du glemte å syte over alle fremmedkulturelle som kommer til å ta over verden, knulle konene og døtrene våre og spise de nyfødte. "..........................................." Nå prøvde vel vedkommende å si at det IKKE var pga innvandringspolitikken til Frp at han var positivt innstilt til det partiet. Men for mange motstandere av Frp, så er det tydligvis kun det de kan slå i bordet med:-) Den var litt ufin Prozak.... 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Nå prøvde vel vedkommende å si at det IKKE var pga innvandringspolitikken til Frp at han var positivt innstilt til det partiet. Men for mange motstandere av Frp, så er det tydligvis kun det de kan slå i bordet med:-) Den var litt ufin Prozak.... "Den var litt ufin Prozak...." Nei nei nei - det var en parodi på den evinnelige politiske sytingen. Det var innvandringsharsellering jeg kom på der og da - jeg vet godt hva vedkommende skrev. Syting var det åkke som. (ellers var det vel åpenbart humorisktisk?) "..........................................." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Maken til patetisk syting. Du glemte å syte over alle fremmedkulturelle som kommer til å ta over verden, knulle konene og døtrene våre og spise de nyfødte. "..........................................." Bortsett fra det siste er vi vel egentlig på god veg. Punkt to dog mot deres vilje i følge voldtektsstatistikken. Men slike "bagateller" er det vel nokså vanlig at idioter av ditt kaliber pleier å flåse med. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Bortsett fra det siste er vi vel egentlig på god veg. Punkt to dog mot deres vilje i følge voldtektsstatistikken. Men slike "bagateller" er det vel nokså vanlig at idioter av ditt kaliber pleier å flåse med. *Gjesp* ".................................." 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Men vi kommer til å få mindre flass - det er bare snakk om å velge onder :-) "..........................................." Ja det er sant - hvor skal vi ha gørra lksom: mellom tærne eller på huet! ;-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 *Gjesp* ".................................." Fint, stikk og legg deg. men ta deg gjerne en tur innom overgrepsforumet og fortsett harselleringa over voldtekt der først, slik at noen som vet best kan gi deg svar på tiltale. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Ja det er sant - hvor skal vi ha gørra lksom: mellom tærne eller på huet! ;-) Høyre-ekstremister har mye flass, mens sosialister har kjempestore lakrisbåter - egentlig er det den største forskjellen :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest ler av den Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Maken til patetisk syting. Du glemte å syte over alle fremmedkulturelle som kommer til å ta over verden, knulle konene og døtrene våre og spise de nyfødte. "..........................................." dårlig selvtilllit du hadde da? knulle konene våre ,tror du må stramme kona di litt 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Fint, stikk og legg deg. men ta deg gjerne en tur innom overgrepsforumet og fortsett harselleringa over voldtekt der først, slik at noen som vet best kan gi deg svar på tiltale. Nå må du pokker meg gi deg, din tragedie *rister på hodet* Hva som er greit å harsellere med eller kritisere varierer veldig med hva du selv sier, gjør det ikke? Dette var for uinteligent selv til å være deg, "morsk". "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 dårlig selvtilllit du hadde da? knulle konene våre ,tror du må stramme kona di litt Du skjønte ikke at det var ironisk, og en parodi på sytete høyre-vridde tullinger? "........................................." 0 Siter
kaffepiken Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Høyre-ekstremister har mye flass, mens sosialister har kjempestore lakrisbåter - egentlig er det den største forskjellen :-) ".........................................." *gomler fornøyd på lakrisbåt* ;o) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Du på en måte rettferdiggjør at du stemte FrP, men skriver ikke under eget nick? Stem på hva pokker du vil, men stå nå for det da! Jessunavn. 0 Siter
Goliath Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 "Den var litt ufin Prozak...." Nei nei nei - det var en parodi på den evinnelige politiske sytingen. Det var innvandringsharsellering jeg kom på der og da - jeg vet godt hva vedkommende skrev. Syting var det åkke som. (ellers var det vel åpenbart humorisktisk?) "..........................................." Jeg smilte når jeg leste det jeg...:-) 0 Siter
fresja Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Høgre ga skattelette til de som hadde nok fra før, AP gir som oftest til de som trenger det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.