Gå til innhold

mp3 spiller

Gjest så treninga går lettere

Anbefalte innlegg

Gjest så treninga går lettere
Skrevet

jeg har begynt å trene og vil derfor kjøpe meg en mp3 spiller. noe å anbefale?

Skrevet

Siden du skal bruke den til trening, velg en liten og lett variant. Jeg har iPod mini og er godt fornøyd med den, bortsett fra at den kunne hatt litt bedre batterikapasitet. Velg en variant med harddisk (4gb eller mer), så slipper du å bytte ut musikken hele tiden.

Skrevet

Siden du skal bruke den til trening, velg en liten og lett variant. Jeg har iPod mini og er godt fornøyd med den, bortsett fra at den kunne hatt litt bedre batterikapasitet. Velg en variant med harddisk (4gb eller mer), så slipper du å bytte ut musikken hele tiden.

Bytte hele tiden?! Min Mp3 har 512 Mb minne og jeg har lagt inn 86 sanger på den og har fremdeles 280 Mb ledig...!

Skrevet

Bytte hele tiden?! Min Mp3 har 512 Mb minne og jeg har lagt inn 86 sanger på den og har fremdeles 280 Mb ledig...!

Og du får også 1mb flash-spillere - holder til ganske mange låter, det :-)

".........................................."

Skrevet

Kommer an på hvor fort du går lei av musikken du hører på, og hvor ofte du har lyst å bytte musikk på spilleren. På 512MB får man plass til ca 130 sanger i normal kvalitet (ca 4MB per sang). Det vil si ca 10 fulle album. Hvis jeg ikke har lyst å høre på ett av akkurat de ti en dag, så må jeg til og bytte ut og slette noe annet.. jeg foretrekker å ha en spiller jeg kan oppdatere sånn ca en gang i halvåret :) (eller når jeg kjøper en ny CD jeg bare MÅ høre på)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ipoden min (20 gb).

Men jeg må si meg enig med Gemini. Batterikapasiteten er ikke i henhold. 12 timer skal den vare, men det reelle er vel rundt 6-7 timer. Noe som naturligvis holder til treningsbruk, men det er dårlig i forhold til konkurrerende modeller.

Skrevet

Men jeg må si meg enig med Gemini. Batterikapasiteten er ikke i henhold. 12 timer skal den vare, men det reelle er vel rundt 6-7 timer. Noe som naturligvis holder til treningsbruk, men det er dårlig i forhold til konkurrerende modeller.

Oki, ikke Gemini, men citoyen.

Skrevet

Min lille Sony mp3 har en batterikapasitet på 30 timer... :o)

Skrevet

Min lille Sony mp3 har en batterikapasitet på 30 timer... :o)

Nettopp. Derfor ligger Apple fortsatt et stykke bak hva batteri angår.

Siden de helt sikkert er i ferd med å tape markedsandeler, burde de komme opp med noe like revolusjonerende som Ipoden var da den kom. :)

Gjest Mr. Tråden
Skrevet

Skal du bruke den til å jogge så kjøp en med flash minne. Ipod og andre hard-disk baserte spillere tåler ikke å jogges med. De har en disk som snurrer rundt og et lesehode. Det er i få tilfeller ikke anbefalt av produsenten.

Skrevet

Skal du bruke den til å jogge så kjøp en med flash minne. Ipod og andre hard-disk baserte spillere tåler ikke å jogges med. De har en disk som snurrer rundt og et lesehode. Det er i få tilfeller ikke anbefalt av produsenten.

Apple reklamerer med at Ipoden egner seg til jogging. Så hvis den ryker under jogging får man i det minste ny.

Jeg har jogget med min i snart ett år og aldri opplevd problemer.

Skrevet

Som SDD har jeg heller ikke hatt noen som helst problemer med jogging og annen hopping med iPod. Jeg har hatt min i halvannet år og bruker den hver dag.

Gjest trådstarter
Skrevet

Som SDD har jeg heller ikke hatt noen som helst problemer med jogging og annen hopping med iPod. Jeg har hatt min i halvannet år og bruker den hver dag.

Hva koster en sånn sak da?

Skrevet

Og du får også 1mb flash-spillere - holder til ganske mange låter, det :-)

".........................................."

1 mb? Muhahaha...!!

Skrevet

1 mb? Muhahaha...!!

Jaha?

Det er vel ikke akkurat mange flash-spillere på mer enn 1MB. Harddiskbaserte spillere er selvfølgelig noe annet.

"........................................"

Skrevet

1 mb? Muhahaha...!!

Steike - nå så jeg det :-)

1GB, skulle det selvfølgelig være.

"..........................................."

Skrevet

Apple reklamerer med at Ipoden egner seg til jogging. Så hvis den ryker under jogging får man i det minste ny.

Jeg har jogget med min i snart ett år og aldri opplevd problemer.

hva koster en sånn?ipod? vits i å kjøpe det dyreste...elelr hvor langt ned i pris kan man få d til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...