vihan Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei! Jeg har det siste året/to årene vært meget plaget med venstre skulder, dvs senebetennelse. Jeg har fått to-tre kortisoninjeksjoner som hjelper veldig bra. Plagene kommer likevel tilbake etter en tid. Jeg har funnet at at det hjelper å ikke overbelaste armen. Jeg har ikke noe tungt arbeid nå, men hadde det for to-tre år siden. Jeg vil imidlertid ikke kunne si at jeg har hatt noen tung belastning over tid. Plagene har forekommet også før dette også, da hjalp det med Brexidol. Jeg merker at det "klikker" ganske kraftig i skulderleddet når jeg beveger skulderen/leddet rundt, og dette gjør da vondt. Kan det være at jeg har slakk i leddet, som forårsaker symptomet? Er det ok og ta kortisoninjeksjoner? mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198455-senebetennelse-kortison/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.