Gå til innhold

Saltsyrelukt - vannbasert maling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har malt et rom med vannbasert maling -og det lukter veldig saltsyre. Noen som har opplevd det? - litt klor.

Skrevet

Det er ikke bare gubben som har morgenånde da?

Si at han skal pusse tennene!

*erter*

Med vennlig hilsen

Gjest malerfantomet
Skrevet

Hva heter malingen? Er det til panel eller tapet? Du må gi flere opplysninger, det er forskjellige lukter i de forskjellige merkene.

Skrevet

Hva heter malingen? Er det til panel eller tapet? Du må gi flere opplysninger, det er forskjellige lukter i de forskjellige merkene.

Å hjelp -- - det var et sånt ukurant merke - kr. 199,- for et 10-liter spann... Har malt oppå miljøtapet.

Gjest malerfantomet
Skrevet

Å hjelp -- - det var et sånt ukurant merke - kr. 199,- for et 10-liter spann... Har malt oppå miljøtapet.

Det kan være derfor. Jotun sin maling har ikke en slik lukt og jeg har malt med alle deres typer. Jotun har en vannbasert maling til panel som er ny og den lukter litt surt. Det er det nærmeste jeg kan komme din lukt på malingen.

Vil jo tro at lukta vil forsvinne etter som tiden går. Du får lufte mye.

Skrevet

Det kan være derfor. Jotun sin maling har ikke en slik lukt og jeg har malt med alle deres typer. Jotun har en vannbasert maling til panel som er ny og den lukter litt surt. Det er det nærmeste jeg kan komme din lukt på malingen.

Vil jo tro at lukta vil forsvinne etter som tiden går. Du får lufte mye.

Takk - jada, vinduet står oppe hele tiden :-)

Skrevet

Kan tyde på at du har kjøpt utemaling? Trodde ikke det fantes interiørmaling i 10 i spann.

Skrevet

Kan tyde på at du har kjøpt utemaling? Trodde ikke det fantes interiørmaling i 10 i spann.

Joda - Jotaplast 07 heter den....det er innemaling

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...