Hva så? Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg er en gutt på 22 år som sliter med magen. Jeg har egentlig hatt det slik i flere år, men jeg har aldri gått til legen med det. Jeg kan være dårlig i noen dager, så gir det seg. Slik er det gjerne en gang i uken. Jeg gikk for noen år siden på en kur for uren hud, som jeg ikke skulle gå på i mer enn seks måneder. Det visste jo ikke jeg, å heller ikke legen min. Jeg gikk på medisinen som inneholdt antibiotika i tre år. Jeg har ikke fått sjekket om det kan være dette, men jeg har hørt at å eksponere tarmene for antibiotika over lang tid kan ta knekken på bakteriefloraen. Om noen kan gi meg noen råd for hva som kan hjelpe, eller hva jeg skal gjøre, så blir jeg veldig takknemlig for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198503-mye-plaget-med-magen-feilmedisinering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.