Gå til innhold

Hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

25

• amber sun

20

• Mary Poppins

12

• hare1365380455

9

Skrevet

Hey, det har jeg også, kjent den på halsen altså. Og den var god skal jeg si deg!

;)

Klart jeg vet at den er god! Men har du også fått den på halsen? Hmmmmm

Kjører han identisk opplegg med oss mon tro?

Men så bra som opplegget er, så klager ikke jeg ;)

Skrevet

Klart jeg vet at den er god! Men har du også fått den på halsen? Hmmmmm

Kjører han identisk opplegg med oss mon tro?

Men så bra som opplegget er, så klager ikke jeg ;)

Ikke jeg heller. Så lenge jeg får så det holder, så er jeg fornøyd jeg. :) Selv om jeg må dele ham med deg og poppins. ;)

Skrevet

Ikke jeg heller. Så lenge jeg får så det holder, så er jeg fornøyd jeg. :) Selv om jeg må dele ham med deg og poppins. ;)

Hvem sin tur er det i kveld? Jeg kommer ut av tellingen...

Skrevet

Det er min tur ikveld! Ikke snik i køen, nå! ;-p

Jeg har forberedt meg på en laaang og fantastisk natt, etter at jeg faktisk sto over sist natt så du fikk hele besøket.

Men nå har jeg sovet - og har ikke tenkt å gå glipp av noe inatt!

hehe

Skrevet

Du husker at du har lovet deg bort annetsteds?

Skrevet

Du husker at du har lovet deg bort annetsteds?

Har hun det? Da får jeg hele natta, da? Med mindre poppins allerede har bestilt for inatt.

;)

Skrevet

Det er min tur ikveld! Ikke snik i køen, nå! ;-p

Jeg har forberedt meg på en laaang og fantastisk natt, etter at jeg faktisk sto over sist natt så du fikk hele besøket.

Men nå har jeg sovet - og har ikke tenkt å gå glipp av noe inatt!

hehe

Så sakte tiden går når man venter... Det føles som det alt hadde gått to dager siden han var hos meg ;)

Siden MP ikke har meldt seg nå, så får jeg skynde meg å booke neste natt i stedet!

Skrevet

Har hun det? Da får jeg hele natta, da? Med mindre poppins allerede har bestilt for inatt.

;)

Hun skal komme drysse sovepulver a la Ole Lukkøye gjennom soveromsvinduer mitt kl 01.45 i natt.

det var da jeg våknet natt til i dag, og ikke fikk sove før seks :(

Skrevet

Flørter alle her med mrxx på mail?

Jeg trodde det var bare jeg som hadde det privilegiet, mrxx?

Mailer du også med mrxx?

Enda flere jeg må sloss med?

*bretter opp armene*

;)

Skrevet

;)

Uff, jeg er visst glemsk i dag. Ja, jeg har lovet å stille opp hos annegunn som vikarierende Ole Lukkøye kl 01:45. Jeg skal strø søvnstøv inn gjennom soveroms vinduet.

Så om du får mrxx først, kan jeg få ham når jeg er ferdig hos annegunn?

Skrevet

Hun skal komme drysse sovepulver a la Ole Lukkøye gjennom soveromsvinduer mitt kl 01.45 i natt.

det var da jeg våknet natt til i dag, og ikke fikk sove før seks :(

Vi er enige om tidspunktet, ikke verst!

Jeg svarte også amber mens innlegget ditt ble sendt :)

Skrevet

Uff, jeg er visst glemsk i dag. Ja, jeg har lovet å stille opp hos annegunn som vikarierende Ole Lukkøye kl 01:45. Jeg skal strø søvnstøv inn gjennom soveroms vinduet.

Så om du får mrxx først, kan jeg få ham når jeg er ferdig hos annegunn?

Hm...du får nå holde på en stund med å drysse søvnstøv inn vinduet, da. Han blir ikke ferdig her så tidlig ,ser du.

Hadde tenkt meg en ganske lang natt - og jeg har ikke tenkt å slippe ham fra meg før utpå morgenkvisten.

Jeg kan jo strekke meg litt og si at du kan få ham fra femtiden. Siden det er freddan ;)

hehe

Skrevet

Mailer du også med mrxx?

Enda flere jeg må sloss med?

*bretter opp armene*

;)

Neida, mrxx har avslørt at favn bare bløffer. Så vi er ikke så mange om beinet enda.

Men regn med meg når vi må slåss mot nye inntrengere! *Kamplysten*

Skrevet

Neida, mrxx har avslørt at favn bare bløffer. Så vi er ikke så mange om beinet enda.

Men regn med meg når vi må slåss mot nye inntrengere! *Kamplysten*

Ah..det var bra. Så favn er ingen konkurrent altså. *s*

Skrevet

Hm...du får nå holde på en stund med å drysse søvnstøv inn vinduet, da. Han blir ikke ferdig her så tidlig ,ser du.

Hadde tenkt meg en ganske lang natt - og jeg har ikke tenkt å slippe ham fra meg før utpå morgenkvisten.

Jeg kan jo strekke meg litt og si at du kan få ham fra femtiden. Siden det er freddan ;)

hehe

Flott, etter å ha svevd rundt huset til annegunn noen timer vil jeg trenge en helt annen form for gymnastiske øvelser...

Skrevet

Ah..det var bra. Så favn er ingen konkurrent altså. *s*

Neida. *Snakker beroligende til amber*

Skrevet

Jeg er i 30-åra i heeeeele 9 måneder til;)

Jeg også! *redd*

Skrevet

;)

Han er min inatt ja, og nå har jeg fått øyne OG en overarm - det var en godt trent overarm gitt, og må si han var bra tanned! :)

Og du hadde rett, han hadde et sexy blikk ;)

Skrevet

Så sakte tiden går når man venter... Det føles som det alt hadde gått to dager siden han var hos meg ;)

Siden MP ikke har meldt seg nå, så får jeg skynde meg å booke neste natt i stedet!

Å nei du, nå er det snart min tur! ;)

ps. nå har jeg fått bilde også! øyne og overarm ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...