Gå til innhold

hår eller papir i skjeden....

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på mye

Etter mange soppinfeksjoner som kommer å går er jeg veldig opptatt av å være sikker på at jeg ikke får dette igjen, og evt. andre plager i underlivet. Har tatt alle forholdsregler som går ann og det ser ut til å gå fint nå. Men to ting lurer jeg på....

1) Kjæresten min har ofte lo eller hår fra (vet ikke helt egentlig) men noe jeg antar kommer fra boxeren hans. Jeg ser dette som oftes og ber han vaske det vekk før vi har sex. MEN, hva hvis jeg ikke ser etter... Kan hår/lo eller kjønnshår som kommer inn i skjeden under sex være skadelig eller noe ? Det kan vel ikke forsvinne oppi der ? Du må hjelpe meg for jeg er så overhysterisk med dette under sex at det er ødeleggene...

2) Kan papir som "setter" seg igjen etter tørking bringe noe skade ?

Veldig glad for svar !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19858-h%C3%A5r-eller-papir-i-skjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til lurer på mye

Litt lo eller enkelte hår kan etter min mening ikke være skadelig. Som regel vil slike "fremmelementer" bli transportert ned igjen og ut med slimhinnenens naturlige avsondring.

Selvfølgelig skal dere tilstrebe normalt renhold, men ikke la dette få ødelegge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...