Gå til innhold

Hva synes du om "Team Antonsen"?

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

9

• morsan

5

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

4

Skrevet

vettafaen. det er ei nemning eg har sett i avisovedrskrifter, men eg har aldri sett på skiten.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

På hvilken kanal er det - og når?

Skrevet

Ujevnt, akkurat som selve "Team Antonsen".

Jeg lo mest av de nettsidene eller hva det var, som man måtte gå inn i DOS for å se. Og litt ekstra av at tenåringen min ikke forsto at det var morsomt :-)

Skrevet

Ujevnt, akkurat som selve "Team Antonsen".

Jeg lo mest av de nettsidene eller hva det var, som man måtte gå inn i DOS for å se. Og litt ekstra av at tenåringen min ikke forsto at det var morsomt :-)

"Og så finner vi det ikke igjen!" *Hehe*

Og Harald Eia var søt som hun dama i starten da, fikk ikke med meg begynnelsen på det, men søt var han! :o)

Skrevet

På hvilken kanal er det - og når?

Torsdagskvelder kl 22.30 på NRK1

Skrevet

Jeg syntes det begynte litt tamt, men tok seg helt klart opp. :)

Munnspill-lærlingen var helt klart en høydare, og da Atle Antonsen kom inn med altfor liten bunad sammen med Knut Buen, lo jeg så jeg grein. :D

Lena møter eks'er og Bernanderintervjuet var også bra, og Norge i dag var fantatisk tatt på kornet. :)

Jeg gleder meg til neste uke allerede. :)

Skrevet

Jeg syntes det begynte litt tamt, men tok seg helt klart opp. :)

Munnspill-lærlingen var helt klart en høydare, og da Atle Antonsen kom inn med altfor liten bunad sammen med Knut Buen, lo jeg så jeg grein. :D

Lena møter eks'er og Bernanderintervjuet var også bra, og Norge i dag var fantatisk tatt på kornet. :)

Jeg gleder meg til neste uke allerede. :)

Jeg å lo så jeg grein da Sigmund Groven og Knut Buen innslaget var :o) ! Latteren gikk over til gråt da Anotnsen kom inn med Knut Buen :o).

Skrevet

Jeg å lo så jeg grein da Sigmund Groven og Knut Buen innslaget var :o) ! Latteren gikk over til gråt da Anotnsen kom inn med Knut Buen :o).

Samma her. Var redd jeg vekka unga, det er lenge sida jeg har ledd så høyt og mye på en gang. :)

Skrevet

Det meste var dritbra. Spesielt lærlingene til Sigmund Groven og Knut Buen. *LOL*

Skrevet

Jeg presterte å SOVNE på sofaen!!

Ulikt et b-menneske som meg.

Når går det i reprise?

Skrevet

Det meste var dritbra. Spesielt lærlingene til Sigmund Groven og Knut Buen. *LOL*

"Og så kan vi jo spille.... hm... Vårsøg?" ;o)

Skrevet

Skulle til å si at det var hysterisk morsomt, men så leser jeg litt under her... har det begynt igjen uten at jeg har fått det med meg????

Skrevet

Skulle til å si at det var hysterisk morsomt, men så leser jeg litt under her... har det begynt igjen uten at jeg har fått det med meg????

I går kveld kl. 22:30 på NRK1!

Skrevet

Jeg presterte å SOVNE på sofaen!!

Ulikt et b-menneske som meg.

Når går det i reprise?

Tirsdag på NRK2, men da går det enda senere - 2305.

Skrevet

Tirsdag på NRK2, men da går det enda senere - 2305.

Normalt er ikke det noe problem, men i går altså - da fikk jeg med meg bare begynnelsen av programmet gitt! ;-)

*snork*

Skrevet

Mulig det ble bedre utover i programmet, men jeg slo av.

Den svenske krimserien "Graven" som gikk i forveien var mye mer etter min smak.

Skrevet

Ja, bortsett fra at det ikke er Team Antonsen da. De har ikke med seg Schau, og det er ferdiginnspilte sketsjer - ikke studio med publikum.

Tror de kaller seg Tre brødre som ikke er brødre

Skrevet

Normalt er ikke det noe problem, men i går altså - da fikk jeg med meg bare begynnelsen av programmet gitt! ;-)

*snork*

Jeg klarer fint å holde meg våken altfor lenge om kvelden, men ikke hvis jeg ser TV. Det har en helt bedøvende virkning på meg, selv om jeg liker det jeg ser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...