Gå til innhold

Hva synes du om "Team Antonsen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer fint å holde meg våken altfor lenge om kvelden, men ikke hvis jeg ser TV. Det har en helt bedøvende virkning på meg, selv om jeg liker det jeg ser.

*he he*

Jeg kan sove svært godt på sofaen ihvertfall!

Herregud! Nå begynner jeg å bli som jeg husker at foreldrene mine var - sovne på sofaen!! *he he* Bare at de gjorde det tidligere på kvelden, mens jeg - de gangene jeg dupper av - gjør det helst når jeg sitter oppe for å se et program som går sent (etter midnatt).

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

9

• morsan

5

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

4

Skrevet

Den gjengen kan jo bare ikke bli dårlig, jeg er veldig fornøyd etter første runde: Norge Rundt-reporteren med sedvanlig ubegripelig dialekt,

Åfyfaenihelvete-Lena, NRKs definisjon av unge kvinner og DOS-fortapelsen, munnspill- og fiolinlærlinger, en fantastisk Hareide som hamrer inn budskapet. Og så er de ikke skvetne på meta-lytehumor, den kjekke albinoreporteren i skyggen...

Rammefortellingen med dem selv på jobb er selvsagt veldig moderne.

Jeg har vært nesegrus fan av Eia siden jeg så ham på teve første gang. Begriper ikke hvorfor han etterlyser mer intelligent humor i Norge, vi har jo ham.

Skrevet

Jeg presterte å SOVNE på sofaen!!

Ulikt et b-menneske som meg.

Når går det i reprise?

Logg deg inn på NRKs nett-tv, så får du hele episoden.

Skrevet

Noe over middels tidtrøyte, men ikke noe mer. Det kommer seg sikkert med litt trening.

Skrevet

Noe over middels tidtrøyte, men ikke noe mer. Det kommer seg sikkert med litt trening.

Jeg så det nettopp i reprise, og det ligger mye finesse mellom punsjlinjene.

Men jeg ler og dåner av alt Harald Eia sier og gjør, så...

Skrevet

Sa jeg punsjlinjene? *lol*

Punchlinjene.

Et elendig begrep, forresten.

Skrevet

Jeg så det nettopp i reprise, og det ligger mye finesse mellom punsjlinjene.

Men jeg ler og dåner av alt Harald Eia sier og gjør, så...

Ja, for all del.. Eia & Co er de fremste.

Jeg så forresten på Otto Jespersens show som gikk på TV2 i forkant av "brødrene".

Jeg har sans for svinet Jespersen, men dette showet fikk jeg ikke helt taket på.

Skrevet

Jeg så forresten på Otto Jespersens show som gikk på TV2 i forkant av "brødrene".

Jeg har sans for svinet Jespersen, men dette showet fikk jeg ikke helt taket på.

Jeg så også Jespersen etpar minutter. Han har tapt seg betydelig, betydelig.

Skrevet

Likte det veldig godt. Lo så jeg fikk vondt av Hareide-intervjuet. Det var akkurat passe ondskapsfullt. :)

Skrevet

Det så jeg også.

Kan ikke fatte og begripe at det showet ble skamrost da han turnerte land og strand rundt med det.

Skrevet

Noe med Jespersen var bra, digger veldig Birger, men når de kom drassenes inn med den kista, da blei jeg irritert faktisk ..... tenk på de stakkars etterlatte etter metanol-saken ......

Skrevet

Likte det veldig godt. Lo så jeg fikk vondt av Hareide-intervjuet. Det var akkurat passe ondskapsfullt. :)

Hareide blir aldri den samme igjen. At det går an, det der må være den beste parioden jeg har sett noen gang.

Skrevet

Det så jeg også.

Kan ikke fatte og begripe at det showet ble skamrost da han turnerte land og strand rundt med det.

Nå fikk jeg ikke med meg så mye, kun etpar minutter der han sto foran ei kiste med amerikansk flagg på. Men det var begredelig, jeg trakk ikke på smilebåndet engang.

Skrevet

Noe med Jespersen var bra, digger veldig Birger, men når de kom drassenes inn med den kista, da blei jeg irritert faktisk ..... tenk på de stakkars etterlatte etter metanol-saken ......

Det jeg så av Jespersen i går var ikke noe særlig, og da kista kom slo jeg over på en annne kanal.

Skrevet

Nå fikk jeg ikke med meg så mye, kun etpar minutter der han sto foran ei kiste med amerikansk flagg på. Men det var begredelig, jeg trakk ikke på smilebåndet engang.

Det var vel omtrent da jeg skrudde over til nrk. Men de 50 minuttene før kistestuntet var triste greier.

Skrevet

Det blir så slitsomt når eldre, veletablerte og formuende herrer uoppstoppelig driver og skal "sprenge grenser".

Jeg kan jo også (uten sammenligning for øvrig) gi meg til og skrive kuk og fitte og slikt, men det er jo krevende og dessuten blir man jo vist bort fra saiten.

Skrevet

Det blir så slitsomt når eldre, veletablerte og formuende herrer uoppstoppelig driver og skal "sprenge grenser".

Jeg kan jo også (uten sammenligning for øvrig) gi meg til og skrive kuk og fitte og slikt, men det er jo krevende og dessuten blir man jo vist bort fra saiten.

*holder seg sjokkert for øyne og ører*

Skrevet

Det kunne vel strengt tatt ikke vært mer ondskapsfullt?

Skrevet

Det kunne vel strengt tatt ikke vært mer ondskapsfullt?

Nei, de tok ham på kornet der.

Som sagt: Akkurat passe. Ikke så slemt at det ble overdrevet og dermed åpenbart overdrevet, og ikke så snilt at de ikke fikk fram hva de mener om fjotten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...