Gå til innhold

Hva synes du om "Team Antonsen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, de tok ham på kornet der.

Som sagt: Akkurat passe. Ikke så slemt at det ble overdrevet og dermed åpenbart overdrevet, og ikke så snilt at de ikke fikk fram hva de mener om fjotten.

Ikke overdrevet..?

"Ååå.. Knappen...stramt.."

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

9

• morsan

5

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

4

Skrevet

Jeg syntes det begynte litt tamt, men tok seg helt klart opp. :)

Munnspill-lærlingen var helt klart en høydare, og da Atle Antonsen kom inn med altfor liten bunad sammen med Knut Buen, lo jeg så jeg grein. :D

Lena møter eks'er og Bernanderintervjuet var også bra, og Norge i dag var fantatisk tatt på kornet. :)

Jeg gleder meg til neste uke allerede. :)

hehe, Knut Buen-aspiranten var kveldens høydepunkt :-))) Utrolig bra

Ellers synes jeg mange av innslagene var langdrøye, inkludert det med Sigmund Groven.

Skrevet

*snufs* Jeg sovna rett før det begynte, og våkna akkurat i det det var slutt.

Det kommer vel en reprise, vel ...??

Skrevet

*snufs* Jeg sovna rett før det begynte, og våkna akkurat i det det var slutt.

Det kommer vel en reprise, vel ...??

Logg deg inn på NRKs nett-tv, så får du hele programmet.

Skrevet

I grunnen ikke så imponert, men så var jeg heller ikke så veldig konsentrert på det.

Det tar seg kanskje opp?

Skrevet

Logg deg inn på NRKs nett-tv, så får du hele programmet.

Lurt! Tusen takk!

Skrevet

Likte det veldig godt. Lo så jeg fikk vondt av Hareide-intervjuet. Det var akkurat passe ondskapsfullt. :)

Jeg syntes også Hareide var veldig bra. Som du sier - akkurat passe ondskapsfullt. Men Atle Antonsen i fire nummer for liten bunad og med hardingfele tok virkelig kaka. Jeg lo så jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. :D

Skrevet

Jeg syntes også Hareide var veldig bra. Som du sier - akkurat passe ondskapsfullt. Men Atle Antonsen i fire nummer for liten bunad og med hardingfele tok virkelig kaka. Jeg lo så jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. :D

For ikke å snakke om Atle Antonsen med særdeles umulig dialekt. :)

Men den mannen trenger egentlig ikke snakke for å være morsom. Han kan bare stå der og finne fram et eller annen ansiktsuttrykk. :)

Skrevet

For ikke å snakke om Atle Antonsen med særdeles umulig dialekt. :)

Men den mannen trenger egentlig ikke snakke for å være morsom. Han kan bare stå der og finne fram et eller annen ansiktsuttrykk. :)

Ja, dialekta fra Norge i dag var så utrolig tatt på kornet. Fantastisk!

Jeg syntes Lena møter ekser var veldig bra også, og gleder meg til fortsettelsen. :)

• 1 år senere...
Gjest lei av innvandring
Skrevet

I grunnen ikke så imponert, men så var jeg heller ikke så veldig konsentrert på det.

Det tar seg kanskje opp?

De er elendige. Bare bullshit!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...