Klara Q Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Nei, de tok ham på kornet der. Som sagt: Akkurat passe. Ikke så slemt at det ble overdrevet og dermed åpenbart overdrevet, og ikke så snilt at de ikke fikk fram hva de mener om fjotten. Ikke overdrevet..? "Ååå.. Knappen...stramt.." 0 Siter
Lisabeth Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Jeg syntes det begynte litt tamt, men tok seg helt klart opp. Munnspill-lærlingen var helt klart en høydare, og da Atle Antonsen kom inn med altfor liten bunad sammen med Knut Buen, lo jeg så jeg grein. Lena møter eks'er og Bernanderintervjuet var også bra, og Norge i dag var fantatisk tatt på kornet. Jeg gleder meg til neste uke allerede. hehe, Knut Buen-aspiranten var kveldens høydepunkt :-))) Utrolig bra Ellers synes jeg mange av innslagene var langdrøye, inkludert det med Sigmund Groven. 0 Siter
Gyda Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 *snufs* Jeg sovna rett før det begynte, og våkna akkurat i det det var slutt. Det kommer vel en reprise, vel ...?? 0 Siter
favn Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 *snufs* Jeg sovna rett før det begynte, og våkna akkurat i det det var slutt. Det kommer vel en reprise, vel ...?? Logg deg inn på NRKs nett-tv, så får du hele programmet. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Æsj, fikk ikke sett det. Håper det kommer i reprise? 0 Siter
Elbereth Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 I grunnen ikke så imponert, men så var jeg heller ikke så veldig konsentrert på det. Det tar seg kanskje opp? 0 Siter
Gyda Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Logg deg inn på NRKs nett-tv, så får du hele programmet. Lurt! Tusen takk! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Likte det veldig godt. Lo så jeg fikk vondt av Hareide-intervjuet. Det var akkurat passe ondskapsfullt. Jeg syntes også Hareide var veldig bra. Som du sier - akkurat passe ondskapsfullt. Men Atle Antonsen i fire nummer for liten bunad og med hardingfele tok virkelig kaka. Jeg lo så jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg syntes også Hareide var veldig bra. Som du sier - akkurat passe ondskapsfullt. Men Atle Antonsen i fire nummer for liten bunad og med hardingfele tok virkelig kaka. Jeg lo så jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. For ikke å snakke om Atle Antonsen med særdeles umulig dialekt. Men den mannen trenger egentlig ikke snakke for å være morsom. Han kan bare stå der og finne fram et eller annen ansiktsuttrykk. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 For ikke å snakke om Atle Antonsen med særdeles umulig dialekt. Men den mannen trenger egentlig ikke snakke for å være morsom. Han kan bare stå der og finne fram et eller annen ansiktsuttrykk. Ja, dialekta fra Norge i dag var så utrolig tatt på kornet. Fantastisk! Jeg syntes Lena møter ekser var veldig bra også, og gleder meg til fortsettelsen. 0 Siter
Gjest lei av innvandring Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 I grunnen ikke så imponert, men så var jeg heller ikke så veldig konsentrert på det. Det tar seg kanskje opp? De er elendige. Bare bullshit!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.