Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 29 år som har vært i 2 bilulykker.Første i 91 og andre i 96.Påkjørt bakfra.Det er blitt funnet skader i nakken etter dette.Det er også blitt funnet noe i hjernen etter den andre ulykken.Det er visst ganske uklart hva dette er.Den er 2,5 cm i diameter og ligger i corpus callosum.Noen har vært inne på at det er en svulst,noen sier det er en prosess og noen mener den har kommet etter ulykkene.De sier det er fuldt mulig og få en slik der jeg har fått den etter harde slag mot hodet.Det er utelokket att den er medfødt.Det finnes også en lesjon dorsalt for høyre sideventrikkels bakre horn str.ca 5 mm som kan passe med ett kar.Jeg lurer på hva du mener om dette og om du tror det kan komme fra ulykkene.Ulykkene var kraftige og bilene mine ble totalvrak begge gangene.PS.Har til tider en heldt ubeskrivelig hodepine får da petedin 100mg Er ellers mye syk pga. hodepine.

Med vennlig hilsen shipa .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19863-hodeskade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...