filiokus81 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Den gamle PC'en vår het Prinsesse Vil-ikke, noe som vel er ganske selvforklarende :-) Den nye har ikke blitt skjenket noe navn foreløpig - den virker altfor bra, hehe. Ellers heter hårtrimmeren til sambo Ingeborg - etter ei treig jente vi kjenner (de har det med å sette seg fast, og å ta seg munnen for full begge to). Så har gravidmagen min blitt hetende Rigmor, selv om det er en liten Signe som venter på å komme ut. Og så har utstyret til sambo et kjælenavn, men det sier jeg ikke hva er... *rødme* Utenom det har vi vel bare kosenavn på hverandre tror jeg, i alle fall frem til lillemor blir født (snart håper jeg - har termin i morgen:-) 0 Siter
tonie Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Menneskene som står meg nærmest har kjælenavn. Og huset vårt:-) 0 Siter
Velouria Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Frøknene har kjælenavn. Jeg hadde et kallenavn på x'n, men det var ikke kjærlig ment 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Ny date (under tvil)..;-) Noen av plantene mine har navn, bla,Palmar & Breinert.. Sykkelen min heter Oda..Kjærsstene mine har tidvis hatt hyggelige kosenavn, og et par av dem har også døpt tassen sin..(men aldri jeg..:-o) Kattene har mange navn i tillegg til sine ofisielle..frøken snupp, spinnvill, matulf, kattesekken,Hoppetussa, Kråka og tidvis kattefaen og kattsatan;-) Selv har jeg også blitt kalt mye rart,men det pussigste var at min bror insisterte påå kalle meg "Tonepus" når jeg var helt liten..Jeg heter ikke noe som ligner så mye som litt på Tone.(på sammevis het bestemutter "Mai" for oss begge,navnet hennes ligner heller ikke på kjælenavnet i det hele tatt..) :-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Den gamle PC'en vår het Prinsesse Vil-ikke, noe som vel er ganske selvforklarende :-) Den nye har ikke blitt skjenket noe navn foreløpig - den virker altfor bra, hehe. Ellers heter hårtrimmeren til sambo Ingeborg - etter ei treig jente vi kjenner (de har det med å sette seg fast, og å ta seg munnen for full begge to). Så har gravidmagen min blitt hetende Rigmor, selv om det er en liten Signe som venter på å komme ut. Og så har utstyret til sambo et kjælenavn, men det sier jeg ikke hva er... *rødme* Utenom det har vi vel bare kosenavn på hverandre tror jeg, i alle fall frem til lillemor blir født (snart håper jeg - har termin i morgen:-) Oi! Lykke til med den foretsående (eller overståtte???) fødselen! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Pcen er oppkalt etter sønnene til vår tidligere husvert:-) Hunden blir ofte kalt snusen eller kosebamsen. Samboeren min hadde to planter som han har navn på! Men den ene, Kåre er død. Og den andre heter kanskje Gro? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Oppvaskmaskina het Pernille i gamle dager - men det var en annen enn den vi har nå. Jentungen har noen få kallenavn. Ett av den er lille godklumpen - da pleier hun å kalle meg 'store godklump' tilbake. Her om dagen byttet hun til dobbeltgodklumpen... Og puekatten kalles katteslaktet innimellom, eventuelt masekråka. dobbeltgodklumpen! :-) Hun har sans for matematikk da skjønner jeg! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Det eneste vi har utnavn på, er naboen. Hoho. Ha ha! det minner meg om at vi hadde et "kjæle"-navn på tidligere nabos bikkje. Bikkja het Leika, men hos oss gikk dne kun under navnet "sleika"! ;-) 0 Siter
annegunn Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 dobbeltgodklumpen! :-) Hun har sans for matematikk da skjønner jeg! :-) Det er vel ikke til å unngå når man får dobbel dose - arv og miljø... 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Det er vel ikke til å unngå når man får dobbel dose - arv og miljø... Nemlig! :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Nemlig! :-) Og LilleVill har jo også kjælenavn - hvardan kunne jeg glemme det? 0 Siter
Freya Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Ha ha! det minner meg om at vi hadde et "kjæle"-navn på tidligere nabos bikkje. Bikkja het Leika, men hos oss gikk dne kun under navnet "sleika"! ;-) Tør ikke å si hva vi kaller naboen (bak hans rygg). Det er ganske stygt, og stygt ment også. *holder seg for munnen* 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hjemme hos mine foreldre så heter naboen Trøffelsvinet.. Hun er jævla god til å stikke nesa si ned i dritt... 0 Siter
filiokus81 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Oi! Lykke til med den foretsående (eller overståtte???) fødselen! :-) Takk for det! Men den er nok ikke overstått enda, her venter vi fortsatt på storken :-) Men det nærmer seg nok nå da! 40+5 i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.