Gå til innhold

Kvinner på randen- bustedame


Osiris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 449
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    125

  • Carina82

    64

  • mrxx

    52

  • hare1365380455

    51

Du betaler for børsting også (ikke børst, altså), så gjør det slik at du får mest mulig for penga.

Du får turne litt ekstra i senga i natt - og gå som du er. Husk at både vask og børsting (ikke børst) koster det samme. Få valuta!

Er det sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betaler for børsting også (ikke børst, altså), så gjør det slik at du får mest mulig for penga.

Du får turne litt ekstra i senga i natt - og gå som du er. Husk at både vask og børsting (ikke børst) koster det samme. Få valuta!

Jeg har jo bestilt mrxx inatt...så det blir nok litt å gre etter inatt ;)

Kanskje jeg må betale ekstra? For *kremt* nattesveis?

;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det gjør du. Der hvor jeg ikke var velkommen.

Hvor var du ikke velkommen?

I flørtingen med mrxx?

Det var bare fordi vi ikke ville ha konkurranse..men - han greier det meste så kanskje han kan stikke innom deg også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren må børste ekstraimorgen, for jeg har abonnementsavtale med mrxx inatt ;)

Be om spesifisert regning.

Klipp kr. xxx

Vask kr. xxx

Børst kr. xxx

Ekstra børst grunnet nattlige aktiviteter kr. xxxx

Man vet aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant?

Ja, og det lønner seg jo å ikke vaske håret en uke eller to før en frisørtime. Du får jo skikkelig behandling der med "gratis" sjampo og balsam og gniing og greier. (Og så er det så grundig at du ikke trenger å vaske det før et par uker etterpå heller.) Ja til frisører!

Vask og legg en gang i måneden. Så slipper man alt dette "gjør det selv"-greiene.

Ja, sånt er viktig å tenke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og det lønner seg jo å ikke vaske håret en uke eller to før en frisørtime. Du får jo skikkelig behandling der med "gratis" sjampo og balsam og gniing og greier. (Og så er det så grundig at du ikke trenger å vaske det før et par uker etterpå heller.) Ja til frisører!

Vask og legg en gang i måneden. Så slipper man alt dette "gjør det selv"-greiene.

Ja, sånt er viktig å tenke over.

Har ikke så mye penger for øyeblikket, så søsteren min får få en time til børsting i bursdagsgave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er brøstet?

Eller var det brøstet som trengte ekstra børsting i morgen?

oj, det ble feil ja. Men jeg er brøstet også. Det skal tas inatt.

Men imorgen skal jeg børstes. Og nå er jeg også børstet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der siste var en vanskelig setning...bare du som ikke drikker pålogget helgetid?

*gruble*

;)

jeg drikker ihvertfall, og jeg er pålogget :-D

Hva er egentlig nicket ditt til vanlgi?

Ja jeg fikk med mye i den setningen gitt.Så er det opp til andre å fortå meningen ;)

*jeg drikker "pålogget helgene"* det er en veldig kjent drink her langtvekkistan ;)

Eller, det var vel heller sånn at jeg ikke drakk den, akkurat nå?(........................)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg det?

Mrxx kaller meg for solguden...

Er jeg queen sun også?

hehe

Soldronningen var det... Eller var det ikke? Jo, tror det var det!

Og direkte oversatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo bestilt mrxx inatt...så det blir nok litt å gre etter inatt ;)

Kanskje jeg må betale ekstra? For *kremt* nattesveis?

;-P

Neida. Tørn og turn. Det er én pris. Du får bare ekstra god behandling når de ser at du fortjener det.

Legg deg tilbake i vasken og si at du er såå trøtt etter en nesten søvnløs, men aktiv natt og at det skal bli deilig med en skikkelig hårebehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...