Gå til innhold

Økte egenandeler. Hilsen H / V / Krf

Anbefalte innlegg

Gjest MainContractor
Skrevet

LOL - du blir mer og mer komisk i dine patetiske forsøk på å fornærme meg. Fortsett gjerne - det er faktisk ganske underholde lesning å lese dine tragiske rallinger om hva du tror du klarer å lese "mellom linjene" :-)

Bottom line er det imidlertid ingenting å gjøre med: Du kan ikke lese, og har åpenbart en trang til å ilegge folk meninger og uttalelser som kun eksisterer i ditt eget lille hode. Ergo er du en fjott. Ipso facto. Mer er det ikke å si - men du klarer sikkert å rive av deg et par linjer til med svada, og all "ære" til deg for det. Rævva mi ler av deg :-)

"..........................................."

Senk skuldrene litt nå. Det er verdens beste tiltak mot paranoia.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

24

• gripp

12

• favn

10

• mil1365380270

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest MainContractor
Skrevet

*Gjesp*

"....................................."

Hvis du var lur så hadde du brukt "gjesp-kommentaren" litt oftere. Men må vel bare konstatere at "lur" er en fraværende egenskap hos deg.

Skrevet

Hvis du var lur så hadde du brukt "gjesp-kommentaren" litt oftere. Men må vel bare konstatere at "lur" er en fraværende egenskap hos deg.

Du - det burde ha gått opp for deg for en stund siden at du ikke klarer å provosere meg. For din egen skyld, gi opp.

"............................................"

Skrevet

Poenget med en slik økning, er at for majoriteten betyr den fint lite og ingenting. For de med aller dårligst råd, betyr den mye.

Det ligger derfor også mye symbolsk verdi i slike utspill. Underlig at ikke V/H/Krf skjønner såpass.

Men nå har jo Ap sagt at det ikke blir noen økning, så da ble det med krampetrekningen fra de blå/kristne.

Skjønner V/H/Krf noe i det hele tatt da ;o)

Det er kjempebra at det ikke blir noen økning :o)

Gjest MainContractor
Skrevet

Du - det burde ha gått opp for deg for en stund siden at du ikke klarer å provosere meg. For din egen skyld, gi opp.

Jada....stuten.

Skrevet

Jada....stuten.

*Gjesp*

Du har ikke kommet med én eneste intelligent uttalelse hittil - sjansen for at du kommer til å gjøre det nå eller senere er minimal. I såfall hadde det vært interessant å høre om du faktisk har forstått at du 1: Har anklaget meg for å mene noe du har diktet opp selv og 2: Har argumentert for dette selv om du har blitt fortalt hvor på jordet du er, og dermed bare bekreftet hvor relevant mitt "ufine" svar på ditt idiotiske svar var.

Skrevet

Takk for nyttige opplysninger.

Nei, jeg har vel egentlig mest medlidenhet med slike ynkelige "Internettkonger" som denne Prozak.

Hvis du er ny her, kan du notere deg at forumet dessverre hjemsøkes av anonyme og ustabile stalkere.

Gjest MainContractor
Skrevet

*Gjesp*

Du har ikke kommet med én eneste intelligent uttalelse hittil - sjansen for at du kommer til å gjøre det nå eller senere er minimal. I såfall hadde det vært interessant å høre om du faktisk har forstått at du 1: Har anklaget meg for å mene noe du har diktet opp selv og 2: Har argumentert for dette selv om du har blitt fortalt hvor på jordet du er, og dermed bare bekreftet hvor relevant mitt "ufine" svar på ditt idiotiske svar var.

Stakkars mann. Har sånne som deg en jobb, eller har helsevesenet tatt det ansvaret de bør gjøre i slike tilfelle?

Skrevet

Slapp av, MeinContractor. Prozac, sør og favn masseproduserer slike hodeløse innlegg til alle døgnets tider. Slik har de drevet på i årevis. Skittkasting er vanlig fra dem. Det er ikke deg det er noe feil med.

Vi registrerer at du som vanlig ikke har baller til å stå fram med fast nick.

Hvordan føles det egentlig å være ei feig, lita lus?

Skrevet

Stakkars mann. Har sånne som deg en jobb, eller har helsevesenet tatt det ansvaret de bør gjøre i slike tilfelle?

*Gjesp*

"...................................."

Skrevet

Vi registrerer at du som vanlig ikke har baller til å stå fram med fast nick.

Hvordan føles det egentlig å være ei feig, lita lus?

"Hvordan føles det egentlig å være ei feig, lita lus?"

Vedkommende kan neppe svare på det, iom. at det er usannsynlig at h*n kjenner til noen annen eksistens :-)

"........................................."

Skrevet

"Hvordan føles det egentlig å være ei feig, lita lus?"

Vedkommende kan neppe svare på det, iom. at det er usannsynlig at h*n kjenner til noen annen eksistens :-)

;-)

Skrevet

Velferdsstaten ville ikke blitt rasert som følge av dette. Dessuten må selvsagt slike justeringer ses i sammenheng med andre tiltak..som vi ikke kjenner til.

Men for all del; Et morsomt poeng, og neppe noe sjakktrekk fra ikke-sosialistene...selv om jeg ikke skjønner hvorfor ikke jeg kan betale 2500 for medisinen jeg måtte ha behov for. Det er tross alt ikke mer enn prisen på venstre forhjul på sedanen min.

Man burde rett og slett ha mer treffsikre ordninger.

Skrevet

Velferdsstaten ville ikke blitt rasert som følge av dette. Dessuten må selvsagt slike justeringer ses i sammenheng med andre tiltak..som vi ikke kjenner til.

Men for all del; Et morsomt poeng, og neppe noe sjakktrekk fra ikke-sosialistene...selv om jeg ikke skjønner hvorfor ikke jeg kan betale 2500 for medisinen jeg måtte ha behov for. Det er tross alt ikke mer enn prisen på venstre forhjul på sedanen min.

Man burde rett og slett ha mer treffsikre ordninger.

Poenget er jo at noe slikt kun rammer de med aller dårligst råd. Ingen andre.

Det gjør utspillet flaut. Gud bedre, selv Frp skjønte det...

Skrevet

Ved neste valg får vi håpe at velgerne ikke har glemt at V/H/Krf ville ta fra de fattige og gi til de rike.

..kremt.."fattig og rik" blir misbrukt i meningsløs sosialistisk retorikk. De siste fire årene har brakt oss en sosial reform vi trolig ikke har sett maken til, nemlig den formidable rentenedgangen.

Dette har gitt lavtlønte, barnefamilier, slitere og trygdede en formidabel rentelette betyr titusener år. år for mange.

Det er selvsagt en del som ikke oppnår denne effekten siden de ikke har gjeld, men veldig mange er hjulpet.

Hva mener du/dere forresten med å gi til de rike? Det er vanskelig å argumentere når man henviser til "rik og fattig". Hvem er de rike?

Skrevet

Å kutte i formueskatten er et direkte hån mot mesteparten av samfunnet, og en 100% bekreftelse på påstanden om at politikken deres ikke er egnet til annet enn å ta fra de fattige og gi til de rike. Det er da for p**kker ikke de som har lite som betaler formueskatt? Det er jo de som har så mye penger at de ikke vet hva de skal gjøre med dem. Og _de_ skal betale mindre?

"..........................................."

For noe pisspreik du presterer her, prozzie. Sett deg inn formuesskattens effekter og arbeidet med ny skattereform før du serverer slikt intetsigende pjatt.

Skrevet

For noe pisspreik du presterer her, prozzie. Sett deg inn formuesskattens effekter og arbeidet med ny skattereform før du serverer slikt intetsigende pjatt.

*Gjesp*

Har du aldri noe annet å gjøre enn å stalke meg? Du er patetisk, gripp.

Skrevet

..kremt.."fattig og rik" blir misbrukt i meningsløs sosialistisk retorikk. De siste fire årene har brakt oss en sosial reform vi trolig ikke har sett maken til, nemlig den formidable rentenedgangen.

Dette har gitt lavtlønte, barnefamilier, slitere og trygdede en formidabel rentelette betyr titusener år. år for mange.

Det er selvsagt en del som ikke oppnår denne effekten siden de ikke har gjeld, men veldig mange er hjulpet.

Hva mener du/dere forresten med å gi til de rike? Det er vanskelig å argumentere når man henviser til "rik og fattig". Hvem er de rike?

"Hva mener du/dere forresten med å gi til de rike?"

Uten at jeg vet nøyaktig hva favn sikter til, så har det stort sett vært slik at når det er snakk om skatteletter, lønnsøkninger etc., så har det gitt mest gevinst til de som ligger på relativt høye lønnsnivå, og tilsvarende lite til de som ligger lavere. En markedsstyrt politikk, altså rimelig kapitalistisk, er helt og holdent avhengig av å ha et klasseskille med tydelige økonomiske forskjeller mellom "kakser" og "arbeidere". Sosialistisk økonomisk politik er på mange områder like ille, bare motsatt. Det er ganske innlysende at alt som lukter av totalitære holdninger av denne typen er skapt for å tilfredsstille den "riktige" delen av samfunnet, og ikke flest mulig.

Skrevet

Da 'fattig' og 'rik' med nødvendighet må bli relative begreper i vår del av verden, menes selvsagt 'de som har minst' og 'de som har betydelig mer enn de fleste'.

Skrevet

*Gjesp*

Har du aldri noe annet å gjøre enn å stalke meg? Du er patetisk, gripp.

Stalke? Jeg er ikke familiær med uttrykket.

For øvrig var innlegget er (normalt høflig) henstilling til deg om å innta en smule ydmyket overfor et område som er meget komplekst.

Selvbestaltede besserwissere som trekker konklusjoner på grunnlag av følelsen i en romlete mage, blir bare trettende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...