gripp Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg må si at ei årslønn på 400.000 er svimlende mye i min verden, Akkurat hvor grensene for toppskatt og formuesskatt bør gå, har jeg ikke kompetanse på å uttale meg om. Men å gjøre et forsøk på å senke disse skattene for de som har høyest inntekt - samtidig som man øker egenandeler/stryk av blåreseptmidler slik at de som har minst lider av det, gir meg ingen gode fornemmelser for blå/kristen politikk. Her kom jeg forresten over en pen bukett rike og mer enn godt bemidlede: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2763832 Hva mener du med dette da? Prozak har jeg ingen formening hvem er, langt mindre hans finansielle stilling. Når det gjelder meg selv, er jeg langt fra rik..selv om jeg noen måneder har vansker med å få utgiftene til å strekke til. 0 Siter
favn Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Hva mener du med dette da? Prozak har jeg ingen formening hvem er, langt mindre hans finansielle stilling. Når det gjelder meg selv, er jeg langt fra rik..selv om jeg noen måneder har vansker med å få utgiftene til å strekke til. Er du ikke rik!?!? Nei, da så... . . . . . Bare tuller, vennen :-D 0 Siter
gripp Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Er du ikke rik!?!? Nei, da så... . . . . . Bare tuller, vennen :-D Hehe...nei, "rik" er ikke noe man gjerne vil ha heftende ved seg. Lønnsslaver blir for øvrig aldri rike her i landet. Alle antydninger til rikdom justeres effektivt gjennom skattesatser på rundt 50% (pluss arbeidsgiveravgift) og delvis over det også. De som er rike, er de som har kapitalinntekter og som betaler 28% skatt. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Som det fremgår av tråden, er jeg opptatt av sak og ikke av din person. Jeg kjenner deg ikke, og ønsker heller ikke noe slikt kjennskap. Dette som en oppklaring siden du tydeligvis har tolket mine saklige innlegg som interesse for din person. "Som det fremgår av tråden, er jeg opptatt av sak og ikke av din person." Ja, det er vel første gangen på lang tid at du har svart med noe annet enn "stalking" :-) "Jeg kjenner deg ikke, og ønsker heller ikke noe slikt kjennskap." Oooh. Den der var tannløs grippie, selv til deg å være. "........................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg må si at ei årslønn på 400.000 er svimlende mye i min verden, Akkurat hvor grensene for toppskatt og formuesskatt bør gå, har jeg ikke kompetanse på å uttale meg om. Men å gjøre et forsøk på å senke disse skattene for de som har høyest inntekt - samtidig som man øker egenandeler/stryk av blåreseptmidler slik at de som har minst lider av det, gir meg ingen gode fornemmelser for blå/kristen politikk. Her kom jeg forresten over en pen bukett rike og mer enn godt bemidlede: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2763832 Hva er grensen for toppskatt nå, egentlig? Det er ikke så altfor lenge siden den var på 280.000 elns., et tak som var fullstendig idiotisk. ".........................................." 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hva er grensen for toppskatt nå, egentlig? Det er ikke så altfor lenge siden den var på 280.000 elns., et tak som var fullstendig idiotisk. ".........................................." 289.000,- 0 Siter
Prozak Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 289.000,- Fjollete lav grense. Den burde vært langt over 300'. "........................................." 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Fjollete lav grense. Den burde vært langt over 300'. "........................................." Ja, for mange som ikke har nåla i veggen og samtidig faller inn under kategorien "de rike", som skal betale toppskatt. 0 Siter
Gjest kremmt Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Vi registrerer at du som vanlig ikke har baller til å stå fram med fast nick. Hvordan føles det egentlig å være ei feig, lita lus? Jeg lar meg ikke provosere av tøvprat. Synes litt synd på deg og dine likesinnede. Dere produserer en ekstrem mengde innlegg. Klarer dere å finne på noe mer enn å henge på Dol til alle døgnet tider, blir sikkert tankene dere mer normale og dere får også et mer sosialt liv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.