Gå til innhold

Hva slags klær og solbriller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer til våren? noen som vet trendene for vår og soller, både på solbrille fronten og kles fronten. Så jo fra motevisningen i New York, men det er jo ingen"normale" som kler seg sånn.. Non som jobber med innkjøpt av klær og solbriller som kan gi meg en pakepinn....

Skrevet

Våren?

Det var da tidlig å finne vårting eller?

;)

Det er mye kule høstklær og saker og ting nå ihvertfall!

Tror ikke du får kjøpt vårting ennå..?

Skrevet

Våren?

Det var da tidlig å finne vårting eller?

;)

Det er mye kule høstklær og saker og ting nå ihvertfall!

Tror ikke du får kjøpt vårting ennå..?

He he... Jeg driver å rydder vekk vår og sommertøy, og noe skal jeg nok levere til Frelsesaremeèn, og solbriller liker jeg å være litt forebedret på. Jeg skal "snart" (ja ja om en måneds tid sa) ta en titt på vårens kolleksjon, så jeg tenke jeg skulle stille forberedt :-)

Jerg har omtrent komplett høstgarderobe nå :-) (eh.. ønsker meg selvsagt flere støvletter, men da må snart bygge ut, he he..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...