serendipity Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Kommer til våren? noen som vet trendene for vår og soller, både på solbrille fronten og kles fronten. Så jo fra motevisningen i New York, men det er jo ingen"normale" som kler seg sånn.. Non som jobber med innkjøpt av klær og solbriller som kan gi meg en pakepinn.... 0 Siter
amber sun Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Våren? Det var da tidlig å finne vårting eller? Det er mye kule høstklær og saker og ting nå ihvertfall! Tror ikke du får kjøpt vårting ennå..? 0 Siter
serendipity Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 Våren? Det var da tidlig å finne vårting eller? Det er mye kule høstklær og saker og ting nå ihvertfall! Tror ikke du får kjøpt vårting ennå..? He he... Jeg driver å rydder vekk vår og sommertøy, og noe skal jeg nok levere til Frelsesaremeèn, og solbriller liker jeg å være litt forebedret på. Jeg skal "snart" (ja ja om en måneds tid sa) ta en titt på vårens kolleksjon, så jeg tenke jeg skulle stille forberedt :-) Jerg har omtrent komplett høstgarderobe nå :-) (eh.. ønsker meg selvsagt flere støvletter, men da må snart bygge ut, he he.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.