Gå til innhold

Har du dilla på en låt nå? Hvilken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sangene jeg har i hodet vil du ikke høre. Har vært i åpen barnehage i bedehuset og ikke hørt på normal musikk etterpå.

Skrevet

Death, Come Near Me - Draconian.

Går rundt og nynner på den mer eller mindre kontinuerlig. Må skjerpe meg før folk tror jeg har blitt suicidal. :)

Skrevet

Sangene jeg har i hodet vil du ikke høre. Har vært i åpen barnehage i bedehuset og ikke hørt på normal musikk etterpå.

Let etter informasjon om å studere som privatist på Uio.

Jeg har planer om 1.avd. jus på et halvt år etter jul, i kombinasjon med jobb. Og siden jeg ikke må eller "gidder" gjennom kverna til Samordna Opptak, og samtidig vil starte nå etter jul, så blir det privatiststudier. Ikke alle studier har denne muligheten, anbefaler deg derfor å undersøke.

laguna1365380434
Skrevet

Ikke noen ny låt i hodet mitt akkurat nå ,men derimot Poncho & Lefty av Townes van zandt.

Vet ikke helt hvorfor, men den er fin den, så det var vel ikke den verste låta jeg kunne nynne på.

:-)

Gjest fin kveld
Skrevet

Huff det sier jeg ikke. En sang som var på Skavlan i går.

David Gray: slow motion. Den må du høre!

Skrevet

Let etter informasjon om å studere som privatist på Uio.

Jeg har planer om 1.avd. jus på et halvt år etter jul, i kombinasjon med jobb. Og siden jeg ikke må eller "gidder" gjennom kverna til Samordna Opptak, og samtidig vil starte nå etter jul, så blir det privatiststudier. Ikke alle studier har denne muligheten, anbefaler deg derfor å undersøke.

Nå tror jeg jammen innlegget ditt havnet på feil plass.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Nå tror jeg jammen innlegget ditt havnet på feil plass.

haha, kanskje hun bare ville gi deg et tips?

Skrevet

haha, kanskje hun bare ville gi deg et tips?

"Hvilken venn jeg har i Jesus" - med banjokomp.

Det er etter at jeg hørte den som gammel countrylåt på tv på det programmet der Frode Alnæs og Odd Nordstoga var i Nashville ...

Blir helt gal av det.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

har refrenget på "Sad statue" med System of a down på hjernen for tiden. Men det er jo ikke det verste å ha der :)

Skrevet

Jolene (Dolly Parton) =)

Hva med oktobersangene da? Er ikke de med på favorittlisten din kanskje?

laguna1365380434
Skrevet

Jolene (Dolly Parton) =)

Vi er vist på countryvibben begge..:-)

Skrevet

"Två ljus" av Bjørn Afzelius. Blir helt på grinern hver gang jeg hører den...

Skrevet

"Två ljus" av Bjørn Afzelius. Blir helt på grinern hver gang jeg hører den...

Samme her. Kan ikke høre den sangen uten å gråte.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva med oktobersangene da? Er ikke de med på favorittlisten din kanskje?

He he..Joda, de hadde jeg helt glemt! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...