Gå til innhold

illeluktende luft i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et sort problem for meg, jeg er alltid full av luft i magen. I de siste årene er den blitt spesielt illeluktende, og jeg klarer ikke alltid å holde på den. Selv om det lekker kun et lite utslipp så forpester det hele huset, og det lukter stygg tarmgass av klærne mine. Jeg har alltid plagdes med magen. Har luft, litt løs avføring, og til tider katarsymptomer.

Min far hadde morbus crohn og døde i ung alder av denne lidelsen. Kan det være det jeg lider av, eller er det irritabel tarm. Uansett bekymrer og plager lukten meg mest, den går utover mitt sosiale liv. Jeg er en kvinne på 31, spiser sundt og fiberrikt, er litt overvektig, mosjonerer.

Skrevet

Hvorfor kontakter du ikke lege og blir utredet for dette??

mest sannsynlig er det en enkel sak å gjøre noe med.. uansett ville et legebesøk berolige deg og gi deg den behandling du behøver..

Skrevet

Hvorfor kontakter du ikke lege og blir utredet for dette??

mest sannsynlig er det en enkel sak å gjøre noe med.. uansett ville et legebesøk berolige deg og gi deg den behandling du behøver..

jeg kontakter jo lege nå.

Skrevet

Mageproblemer kan komme av så mangt, derfor er det som oftest et besøk hos lege og videre utredning som må til.

De forskjellige sykdommene som en kan ha kan også gi forskjellige symptomer fra person til person så det er oftest vanskelig å kunne si eksakt hva det er.

Derfor bør du oppsøke legen din og bli satt på utredning. Blodprøver, gastroskopi mm.

Ditt problem kan bunne i matallergier, cøliaki, kronisk tarmkatarr mm. så kun legebesøk og utredning kan gi deg et eksakt svar.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...