Gå til innhold

brystsmerter

Anbefalte innlegg

Før jul gikk jeg til doktoren fordi jeg hadde smerter i brystet. Smertene avtok om jeg slappet av. Mener at smertene kom når jeg stresset mye (jobb og fritid)og når jeg ble sint.Doktoren gav meg en sprøyte i armen og sa at smertene skulle gi seg i løpet av et par timer. Smertene ble da redusert etter et par dager. Legen fant ikke noe på EKG. Ble sykemeldt en ukes tid og ble bedre. Har etterpå merket at så snart det blir stress og jeg blir følelsesmessig engasjert i saker på en mer nagativ måte (irritert, arg..) kjenner jeg smertene kommer. Det blir bedre om jeg tenker på noe annet og tar det med ro. Er i et lederyrke, har 2 små barn og er en kvinne på 31 år. Hva mener du om dette? Blir litt redd av disse smertene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19885-brystsmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...