favn Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Her finner du artikler og rapporter om bla kjønnslemlestelse, tvangsgifting og hvordan barn tas ut av norsk skole og tvangssendes tilbake til land familier angivelig har flyktet fra grunnet krig og undertrykkelse: http://www.rights.no/ 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg syns det er skummelt, virker ikke som det er sant, eller det er beskrivelser fra en annen planet. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Viktige sider! Det er helt grønnjævlig hvordan enkelte må gå rundt å ha det, og her går jeg rundt og er sur fordet jeg ikke har penger tilny bukse,liksom. Greit å få satt ting litt i perspektiv. En burde ikke ha lov tilåglemme at slike ting, det skjer folk. 0 Siter
Goliath Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Det er vel også nok et bevis på at norsk innvandringspolitikk ikke fungerer.... For dette burde ikke være mulig når det gjelder mennesker som har fått lovlig opphold i vårt land. 0 Siter
gripp Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Denne saiten har vært en helvete for godhetsindustrien og asyl-mafiaen lenge. Jeg har stor sans for folk som orker, i haglet av rasismebeskyldninger og hatmeldinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.