Gå til innhold

Human Rights Service - nødvendig lesing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her finner du artikler og rapporter om bla kjønnslemlestelse, tvangsgifting og hvordan barn tas ut av norsk skole og tvangssendes tilbake til land familier angivelig har flyktet fra grunnet krig og undertrykkelse:

http://www.rights.no/

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Jeg syns det er skummelt, virker ikke som det er sant, eller det er beskrivelser fra en annen planet.

laguna1365380434
Skrevet

Viktige sider! Det er helt grønnjævlig hvordan enkelte må gå rundt å ha det, og her går jeg rundt og er sur fordet jeg ikke har penger tilny bukse,liksom. Greit å få satt ting litt i perspektiv.

En burde ikke ha lov tilåglemme at slike ting, det skjer folk.

Skrevet

Det er vel også nok et bevis på at norsk innvandringspolitikk ikke fungerer....

For dette burde ikke være mulig når det gjelder mennesker som har fått lovlig opphold i vårt land.

Skrevet

Denne saiten har vært en helvete for godhetsindustrien og asyl-mafiaen lenge. Jeg har stor sans for folk som orker, i haglet av rasismebeskyldninger og hatmeldinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...