Gjest schnachtswürde Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Hvordan gjør jeg det? Jeg har lydbøker som er i MP3, men får ikke plass til hele boka på spilleren når 29 min er på 11,5 MB. 0 Siter
citoyen Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Da må du først kode dem til wav, og deretter tilbake til mp3 i lavere kvalitet. Det finnes mange programmer på nett som gjør dette for deg, sikkert også noen som gjør begge deler i en operasjon. Jeg vet ikke hvilke programmer som er bra, men du kan kanskje forsøke dette: http://www.mp3-converter.com/dbpoweramp.htm 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Litt avhengig av hva slags spiller du har... Har du en spiller som takler wma-filer kan du konvertere filene til dette formatet og få samme kvalitet på 64 kbps wma som du har på 128 kbps mp3. Fila tar da halve plassen. Har du iPod kan du ikke bruke wma, tror jeg. 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Litt avhengig av hva slags spiller du har... Har du en spiller som takler wma-filer kan du konvertere filene til dette formatet og få samme kvalitet på 64 kbps wma som du har på 128 kbps mp3. Fila tar da halve plassen. Har du iPod kan du ikke bruke wma, tror jeg. Takk, jeg kan spille WMA. Det skal jeg prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.