Gå til innhold

Hvilken film i filmsamlingen din er et "must"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det får meg til å tenke på en annen film jeg så for noen år siden. Det var også en romantisk film, handlet om en dame som var døv, har ofte tenkt på at den skulle jeg gjerne sett igjen, men jeg kan ikke huske hva den heter. Hvis ikke jeg tar helt feil var det Helen Hunt som spilte, vet du hvilken jeg mener?

Du tenker kanskje på "Kjærlighet trenger ingen ord" (am.tittel: "Children of a lesser God") ? Marlee Matlin (døv) og William Hurt spilte hovedrollene. Kjempegod film!!

Jeg kan ikke huske å ha sett Helen Hunt i filmer med døve...

Evt. tenker du på Holly Hunter og rollen helles i "Piano". Tror hun spilte en stum som kommuniserte med tegn?

Skrevet

Du tenker kanskje på "Kjærlighet trenger ingen ord" (am.tittel: "Children of a lesser God") ? Marlee Matlin (døv) og William Hurt spilte hovedrollene. Kjempegod film!!

Jeg kan ikke huske å ha sett Helen Hunt i filmer med døve...

Evt. tenker du på Holly Hunter og rollen helles i "Piano". Tror hun spilte en stum som kommuniserte med tegn?

Jepp det er den, takk skal du ha, vet ikke hvorfor jeg tenkte på Helen Hunter.... Skal prøve å få tak i den og se den en gang til!

Skrevet

Har egentlig ikke behov for å eie dvder fordi det er få jeg vil se mer enn en gang.

Enig! Var nettop på kino. Fikk sett et reklamesnutt av Istid2 som kommer i 2006! Jeg var mer entusiastisk enn barna i salen...hehe

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Peters Venner

Breakfast Club

De elskende på Pont Neuf

Sense and Sensibility

Pride and Prejudice

Dum og Dummere

Det store Blå

Man bites dog

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...