Gjest togli Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Det får meg til å tenke på en annen film jeg så for noen år siden. Det var også en romantisk film, handlet om en dame som var døv, har ofte tenkt på at den skulle jeg gjerne sett igjen, men jeg kan ikke huske hva den heter. Hvis ikke jeg tar helt feil var det Helen Hunt som spilte, vet du hvilken jeg mener? Du tenker kanskje på "Kjærlighet trenger ingen ord" (am.tittel: "Children of a lesser God") ? Marlee Matlin (døv) og William Hurt spilte hovedrollene. Kjempegod film!! Jeg kan ikke huske å ha sett Helen Hunt i filmer med døve... Evt. tenker du på Holly Hunter og rollen helles i "Piano". Tror hun spilte en stum som kommuniserte med tegn? 0 Siter
Aryane Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Du tenker kanskje på "Kjærlighet trenger ingen ord" (am.tittel: "Children of a lesser God") ? Marlee Matlin (døv) og William Hurt spilte hovedrollene. Kjempegod film!! Jeg kan ikke huske å ha sett Helen Hunt i filmer med døve... Evt. tenker du på Holly Hunter og rollen helles i "Piano". Tror hun spilte en stum som kommuniserte med tegn? Jepp det er den, takk skal du ha, vet ikke hvorfor jeg tenkte på Helen Hunter.... Skal prøve å få tak i den og se den en gang til! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Har egentlig ikke behov for å eie dvder fordi det er få jeg vil se mer enn en gang. Enig! Var nettop på kino. Fikk sett et reklamesnutt av Istid2 som kommer i 2006! Jeg var mer entusiastisk enn barna i salen...hehe 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Peters Venner Breakfast Club De elskende på Pont Neuf Sense and Sensibility Pride and Prejudice Dum og Dummere Det store Blå Man bites dog 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.