Freya Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Uff da. Så trist. Bra at den fikk en fin begravelse i alle fall ... trøsteklem fra Takk for trøsteklem. 0 Siter
Freya Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Uff, så trist.. Husker når min katt døde så trist det var, også ble jeg allergisk desverre. Jeg savner å ha katt. *trøsteklem* Takk for trøsteklem. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Så trist... Katta vår døde, to år gammel, for snart to år siden. Den ligger begravet i hagen med et pent kors der ungene har skrevet "Ronja Røverkatte 2 1/2 år gammel". Ronja Røverkatte har nemlig reist til oldemor i himmelen. De sitter i gyngestolen og koser seg sammen :-) Litt vemodig og rart å se våre to nye katter på fem mnd som hopper rundt i hagen nå. Det er trist når dyr dør, men man kommer over det! *trøsteklem* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Perspektiv: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290639 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107481 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107480 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/18/443716.html Alt dette bare fra dagens aviser..... Det er faktisk en meget god egenskap å kjenne seg trist når ens eget dyr dør. Det betyr da ikke at man driter i andre grusomme ting som skjer! 0 Siter
Freya Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Så trist... Katta vår døde, to år gammel, for snart to år siden. Den ligger begravet i hagen med et pent kors der ungene har skrevet "Ronja Røverkatte 2 1/2 år gammel". Ronja Røverkatte har nemlig reist til oldemor i himmelen. De sitter i gyngestolen og koser seg sammen :-) Litt vemodig og rart å se våre to nye katter på fem mnd som hopper rundt i hagen nå. Det er trist når dyr dør, men man kommer over det! *trøsteklem* Takk for det! Kos deg med dine små kattepuser, og pass godt på dem. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Perspektiv: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290639 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107481 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107480 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/18/443716.html Alt dette bare fra dagens aviser..... Forbannede tulling. Du er vel ikke så blottet for empati og omløp at du mener man ikke skal ha lov til å være lei seg over en ting som er "liten" sammenliknet med sulkatastrofen i etiopia etc.? Det er pokker meg like uintelligent som om du hadde postet det samme til noen som hadde skrevet om at moren deres hadde dødd. Det er da ingenting å syte over, når en fyr et annet sted mistet _både_ moren og faren. *rister på hodet* Det er totalt irrelevant og uinteressant at det skjer værre ting ellers i verden når det skjer noe i en egen "verden". Det skulle vært en kald og kynisk verden (enda mer enn det er) om vi skulle kreve at ting ble målt opp mot hverandre på den måten. "........................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ja, jeg vet det er mye som er verre enn en skarve katt, kan ikke noe for at jeg griner likevel. Det er ikke noe å tenke på. Det _er_ verre for deg personlig at katten din dør enn at en person man aldri har møtt omkommer i en naturkatastrofe. Det sier seg selv. Ignorèr slike fjols som kommer med slike svar. "............................................" 0 Siter
Aryane Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Så trist! Har opplevd det samme 4 ganger på 2 år, så nå er det nok, den nye lille pusen skal være innepus, selv om det er et styr uten like når jeg lufter, men det går seg nok til etterhvert. Det hjalp iallefall å få en ny med det samme! 0 Siter
Prozak Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Så trist! Har opplevd det samme 4 ganger på 2 år, så nå er det nok, den nye lille pusen skal være innepus, selv om det er et styr uten like når jeg lufter, men det går seg nok til etterhvert. Det hjalp iallefall å få en ny med det samme! "Har opplevd det samme 4 ganger på 2 år, så nå er det nok, den nye lille pusen skal være innepus" Da er det jo sannsynligvis et område som ikke egner seg for katter utendørs. "..........................................." 0 Siter
Aryane Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 "Har opplevd det samme 4 ganger på 2 år, så nå er det nok, den nye lille pusen skal være innepus" Da er det jo sannsynligvis et område som ikke egner seg for katter utendørs. "..........................................." Ja det var det der vi bodde før, hovedveien var ganske nær, nå bor vi midt oppi skauen, men allikevel, jeg tar ikke sjansen på å slippe den ut. Nå er den bare et par månder, men så snart den er gammel nok skal den kastreres, og da blir den nok roligere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Det er ikke noe å tenke på. Det _er_ verre for deg personlig at katten din dør enn at en person man aldri har møtt omkommer i en naturkatastrofe. Det sier seg selv. Ignorèr slike fjols som kommer med slike svar. "............................................" Jeg får stadig mer og mer sansen for deg, Prozak. Og det bildet med deg og katta.... Mmmmm.... ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ja det var det der vi bodde før, hovedveien var ganske nær, nå bor vi midt oppi skauen, men allikevel, jeg tar ikke sjansen på å slippe den ut. Nå er den bare et par månder, men så snart den er gammel nok skal den kastreres, og da blir den nok roligere. De har det med å streife litt mindre når de er kastrerte, ja :-) (Og dessuten - enhver samvittighetsfull og kompetent katteeier kastrerer en katt som går ute) "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg får stadig mer og mer sansen for deg, Prozak. Og det bildet med deg og katta.... Mmmmm.... ;o) Hehe - det bildet ødelegger jo imagen min helt, da :-) "..........................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Uff, stakkar pusen og stakkar deg. Selvfølgelig gråter man når man har mistet et elsket kjæledyr! Eksen min var ofte oppgitt over og lei av pusen vi hadde, men den som gråt da vi måtte levere henne til dyrlegen for avliving sist julaften (!) var ham! Ungene mine har fått ny kattunge nettopp forresten, et lite vidunder av en bitteliten skogkattfrøken! Og hun skal muligens hete Freia. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Hehe - det bildet ødelegger jo imagen min helt, da :-) "..........................................." Nei - tvert imot! Det bildet er faktisk jævlig sexy! *Rødmer* 0 Siter
Aryane Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 De har det med å streife litt mindre når de er kastrerte, ja :-) (Og dessuten - enhver samvittighetsfull og kompetent katteeier kastrerer en katt som går ute) "........................................." Ja det er sant, vi måtte skrive kontrakt på at vi skulle gjøre det da vi fikk pusen vår, det skulle bare mangle. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ja det er sant, vi måtte skrive kontrakt på at vi skulle gjøre det da vi fikk pusen vår, det skulle bare mangle. Ah, fra dyrebeskyttelsen? Har hatt 2 stk. derfra selv (har en enda). ".........................................." 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 "Har opplevd det samme 4 ganger på 2 år, så nå er det nok, den nye lille pusen skal være innepus" Da er det jo sannsynligvis et område som ikke egner seg for katter utendørs. "..........................................." ..men du har jo sånn greie på katter..så spørsmål : Kan jeg slippe ut kattungen min i bakhagen uten at jeg er med tro? Hun er ca 4 1/2 måned gammel..hun har fått en vaksine, og ormekur fra apoteket har begge kattene fått. Hun har fått være ute under oppsyn av meg, men vil MYE mere ut! Og hun savner den andre katten når han får være ute.. Kan hun finne på å bli gravid?! Hun er jo bare en kattunge, men jeg har virkelig ikke peil, har ikke hatt hunnkatt før.. Tenkte jeg skulle vente til hun var halvåret før jeg steriliserte henne, jeg har hørt at det er en hard påkjenning og ikke til å anbefale før.. Hva tror du? Kan hun gå ut alene? (dvs under oppsyn av den andre katten?;-)) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Nei - tvert imot! Det bildet er faktisk jævlig sexy! *Rødmer* Heh-heh...nåja :-) "...................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Heh-heh...nåja :-) "...................................." Du liker det - bare innrøm det! ;o) Bare for å ha sagt det - jeg lyger ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.