Gyda Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Du kan prøve dine ferdigheter her: http://www.mousebreaker.com/games/parking/play.php (Irriterende vanskelig for meg, i alle fall. Men jeg er jo kjent for mine elendige ryggeferdigheter også, da ...) 0 Siter
amber sun Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Kult!! Jeg greide det på 4.forsøk, hehe. Ryggingen som kom etterpå greide jeg på 1.forsøk, men brukte litt for lang tid. Jeg er elendig på parkering til vanlig...gjett hvorfor jeg kjører en liten Atos hehe 0 Siter
Gyda Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Kult!! Jeg greide det på 4.forsøk, hehe. Ryggingen som kom etterpå greide jeg på 1.forsøk, men brukte litt for lang tid. Jeg er elendig på parkering til vanlig...gjett hvorfor jeg kjører en liten Atos hehe Jeg brukte minst seks forsøk på den første. Og den andre har jeg ikke fått til etter to forsøk ... Dette er nesten til å bli litt hekta av. Jeg vil, jeg vil, jeg vil få det til! (Men så skal jeg egentlig logge av og gå og gjøre meg klar til en ny arbeidsuke. HMPF) 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ups. Krasja første gangen,men greide det andre gangen =) er skikkelig dårlig til å parkere i virkeligheten. Bruker kjempelangt tid for å ikke krasje, etter å ha prøvd å finne en plass det ikke er noen biler i nærheten. 0 Siter
amber sun Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg brukte minst seks forsøk på den første. Og den andre har jeg ikke fått til etter to forsøk ... Dette er nesten til å bli litt hekta av. Jeg vil, jeg vil, jeg vil få det til! (Men så skal jeg egentlig logge av og gå og gjøre meg klar til en ny arbeidsuke. HMPF) Jeg tenker også litt på ny arbeidsuke, men litt kveld er det igjen ennå da... Og så måtte jeg maile litt først, hehe. Og sjekke dol ;-P 0 Siter
Gyda Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Jeg tenker også litt på ny arbeidsuke, men litt kveld er det igjen ennå da... Og så måtte jeg maile litt først, hehe. Og sjekke dol ;-P Sånn er det jo bare. Vi har vært en times biltur avgårde i et 60-årslag stort sett hele dagen (veldig trivelig, forresten). Og da måtte jeg jo inn her og sjekke etter at jeg kom hjem ... 0 Siter
mAd Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Hadde ingen problemer frem til lukeparkeringa, hehe, så gadd jeg ikke mer, siden man må begynne helt på begynnelsen igjen. Nå har jeg ikke sertifikat engang, så jeg tar det ikke så tungt 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 jippi! Jeg klarte alt! Jeg er forresten god til å parkere;) 0 Siter
org Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Tøft! Lukeparkinga fiksa jeg ikke, det andre gikk forsåvidt greit. Kanskje kan dette komme til nytte under oppkjøring? *håpe - håpe* Tror dere det? 0 Siter
mrxx Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hehe, dette her var ikke mye vanskelig. 0 Siter
favn Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Nei, parkering med piltaster ble bare rør. Irl bruker jeg ratt og speil og parkerer stor bil. Det går greit. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg er flink til lukeparkering - etter å ha bodd i Nederland noen år! Er flink til å rygge også. Hmmm, er vel egentlig ganske flink til å kjøre bil generelt... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Nei, parkering med piltaster ble bare rør. Irl bruker jeg ratt og speil og parkerer stor bil. Det går greit. Enig. 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hehe, det var vanskelig! Nå bruker jeg som regel ikke mus og piltaster når jeg skal parkere - så i virkeligheten går det som regel uten krasj 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg er en jævel på lukeparkering, men syntes dette var litt klønete med piltastene. Men jeg klarte alt tilslutt. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 *Fnys* Jeg fikk bilen på plass, men ingenting skjedde. Fikk bare "game over" - hadde 30 sekunder til gode da jeg var ferdig også. Jeg er ganske god på lukeparkering. Bedre enn min far og min bror, selv om det ikke er noen bragd akkurat ;o) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg er elendig til å lukeparkere. Det går litt bedre nå med den lille konebilen jeg har fått meg. Men hvis du ser en bil som skiller seg ut i en rekke hvor alle bilene er parkert pent og pyntelig, er det sikkert min;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.