Gjest Hildegard B. Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Har frisørene sluttet å lage krøller på folk? Da jeg var ung husker jeg at håret bestandig ble svidd og at krøllene ble afro. Men lærte man noe av det...? Neeeei. *grem* Har det kommet bedre krøllting på markedet nå? Som ikke lager krøll akkurat, men gir volum og løft? Jeg trenger absolutt å gjøre noe med huet mitt. Jeg har tynne skulderlange fjoner. Som stort sett befinner seg i en skikkelig ugly knute i nakken. (Ja jeg kan klippe meg. Jeg MÅ antakelig nødklippe meg etter dette sprellet hvis det blir noe) 0 Siter
tiliti Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 De lager fremdeles krøller, i ørten hundre varianter. Bare du sånn noenlunde klarer å fortelle hva du skal ha, så klarer nok frisøren få til noe skal du se. Jeg tok permanent i ferbruar, har kanskje ikke så fryktelig mye krøller lengre, men VOLUM har jeg iallefall fremdeles. Herlig! Og håret er ikke så glatt lengre, så jeg klarer å sette det opp o.l. noe som rett og slett var umulig før for det var glatt som en .. eh .. ål. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg overtalte ei venninne en gang til å klippe seg. Hun hadde halvlangt tynt pistrete hår. Og du Hildegard B., hun blei SÅÅÅÅ fin !! Håret fikk en moderne fin sveis, farget og stashet det opp, og ikke minst, det virket som om hun hadde mye tykkere hår. Så det var et tips fra meg, .... istedenfor permanent ...... ehhhh hvor gammel er du forresten ? 0 Siter
tiliti Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg overtalte ei venninne en gang til å klippe seg. Hun hadde halvlangt tynt pistrete hår. Og du Hildegard B., hun blei SÅÅÅÅ fin !! Håret fikk en moderne fin sveis, farget og stashet det opp, og ikke minst, det virket som om hun hadde mye tykkere hår. Så det var et tips fra meg, .... istedenfor permanent ...... ehhhh hvor gammel er du forresten ? Klippe seg å bli kjerring? Ja det er vel kanskje på tide 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg overtalte ei venninne en gang til å klippe seg. Hun hadde halvlangt tynt pistrete hår. Og du Hildegard B., hun blei SÅÅÅÅ fin !! Håret fikk en moderne fin sveis, farget og stashet det opp, og ikke minst, det virket som om hun hadde mye tykkere hår. Så det var et tips fra meg, .... istedenfor permanent ...... ehhhh hvor gammel er du forresten ? Utgammel. Og har hatt kort hår i en mannsalder...eh...KVINNES alder.. Jeg er over det stadiet hvor man går med magen bar for å si det slik. ;0) 0 Siter
tuss&troll Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Klippe seg å bli kjerring? Ja det er vel kanskje på tide Nei, jeg mente ikke at hun skulle klippe seg til kjerring ). En ser MYE yngre ut med en kort moderne frisyre, enn med langt hår. 0 Siter
tiliti Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Nei, jeg mente ikke at hun skulle klippe seg til kjerring ). En ser MYE yngre ut med en kort moderne frisyre, enn med langt hår. Det er nok den alle kjerringene går på, derfor de ser like ut alle sammen. Og etter noen år er det tilogmed vanskelig å skille dem fra menn :-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Det er nok den alle kjerringene går på, derfor de ser like ut alle sammen. Og etter noen år er det tilogmed vanskelig å skille dem fra menn :-) MENER du det`? - jeg syns det ser mye verre ut med 40-50-åringer med bølgete langt hår- det er noe skrekkfilm-aktig over det.... Som her: http://img.nesteklikk.no/2004-49/large/50096.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 MENER du det`? - jeg syns det ser mye verre ut med 40-50-åringer med bølgete langt hår- det er noe skrekkfilm-aktig over det.... Som her: http://img.nesteklikk.no/2004-49/large/50096.jpg Appelthun Sæle er skrekkfilmaktig UANSETT hårfrisyre!!!! Hun til høyre syne sjeg ser helt OK ut med det håret. Mange godt voksne damer er da fine med litt hår, såfremt de ikke kjører Baywatch-look! *S* 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Er ikke krøller på vei inn igjen, da? Uansett er det helt sikkrt bare et tidsspørsmål, for det kommer alltid en "motreaksjon" etter mange år med VM i flatt hår. 0 Siter
flisa Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Appelthun Sæle er skrekkfilmaktig UANSETT hårfrisyre!!!! Hun til høyre syne sjeg ser helt OK ut med det håret. Mange godt voksne damer er da fine med litt hår, såfremt de ikke kjører Baywatch-look! *S* Nei ho til høyre kler ikke det lange håret -hun hadde jo kort hår da hun var ung - det kunne hun fortsatt med Men det er min smak da: http://www.nndb.com/people/721/000024649/tyne-3-sized.jpg 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Nei ho til høyre kler ikke det lange håret -hun hadde jo kort hår da hun var ung - det kunne hun fortsatt med Men det er min smak da: http://www.nndb.com/people/721/000024649/tyne-3-sized.jpg Den dama er fantastisk vakker! Samme om håret er kort eller langt. 0 Siter
flisa Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Den dama er fantastisk vakker! Samme om håret er kort eller langt. Det samme sier gubben min - hehe 0 Siter
tiliti Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 MENER du det`? - jeg syns det ser mye verre ut med 40-50-åringer med bølgete langt hår- det er noe skrekkfilm-aktig over det.... Som her: http://img.nesteklikk.no/2004-49/large/50096.jpg Trodde det der var kort jeg. Jaja, til nød halvlangt. Mamma er 46 og har bølgete/krøllete hår til midt på ryggen: Fabelaktig! Hun hadde til rompa før da. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 MENER du det`? - jeg syns det ser mye verre ut med 40-50-åringer med bølgete langt hår- det er noe skrekkfilm-aktig over det.... Som her: http://img.nesteklikk.no/2004-49/large/50096.jpg Hva med 39-åringer med bølgete langt hår? Bør jeg klippe meg om et år;)? Disse på bildet har da ikke langt hår foresten. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Nei ho til høyre kler ikke det lange håret -hun hadde jo kort hår da hun var ung - det kunne hun fortsatt med Men det er min smak da: http://www.nndb.com/people/721/000024649/tyne-3-sized.jpg He he, hun ligner på mannen min;) 0 Siter
flisa Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hva med 39-åringer med bølgete langt hår? Bør jeg klippe meg om et år;)? Disse på bildet har da ikke langt hår foresten. Ja, jeg har bestemt at du skal klippe deg! hehe Spørs jo helt hvordan du ser ut da! *s* 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Ja, jeg har bestemt at du skal klippe deg! hehe Spørs jo helt hvordan du ser ut da! *s* Vanskelig å beskrive. Kommer an på øynene som ser;) I går fikk jeg slik skryt av håret at jeg ble plutselig fornøyd;) Men jeg skal klippe tuppene nå ihvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.