Snorkfrøken Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hei! Datteren min har en nokia 3220, nå har hun fått et lite spørsmålstegn på bakgrunnen, hvordan får vi fjernet dette? Det ligger der uansett hvilken bakgrunn vi prøver å forandre til... Noen som kan hjelpe oss? 0 Siter
u100048817 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Kan hende hun bruker en profil hun har laget eget navn på. Gå på innstillinger så profiler. Se om det er en profil som bare har det spørsmåltegnet som navn. Hvis det er det kan du forandre navnet med å gå inn på det og trykk "tilpass". Der kan du forandre navnet på profilen. Men husk da vil det navnet komme på bakgrunnen. Hvis hun ikke vil ha noe navn må profilen "Generell" brukes. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Kan hende hun bruker en profil hun har laget eget navn på. Gå på innstillinger så profiler. Se om det er en profil som bare har det spørsmåltegnet som navn. Hvis det er det kan du forandre navnet med å gå inn på det og trykk "tilpass". Der kan du forandre navnet på profilen. Men husk da vil det navnet komme på bakgrunnen. Hvis hun ikke vil ha noe navn må profilen "Generell" brukes. Takk for tipset. Prøvde det, men det spørsmålstegnet kom opp på alle profilene. ( 0 Siter
u100048817 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Takk for tipset. Prøvde det, men det spørsmålstegnet kom opp på alle profilene. ( Da er det noe som har skjedd ja..Har alle profilene fått spørsmåltegn som navn? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Da er det noe som har skjedd ja..Har alle profilene fått spørsmåltegn som navn? Det står "generell", "lydløs" osv på listen når jeg blar i de forskjellige. Om alle hadde fått ? til navn burde det vel bare være en liste over ? og velge i? 0 Siter
u100048817 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Det står "generell", "lydløs" osv på listen når jeg blar i de forskjellige. Om alle hadde fått ? til navn burde det vel bare være en liste over ? og velge i? Høres ut som profilene er riktige,da vet jeg ikke hva det kan være.. Hvor på skjermen er spørsmålstegnet? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Høres ut som profilene er riktige,da vet jeg ikke hva det kan være.. Hvor på skjermen er spørsmålstegnet? Midt på. En ny tråd i etterforskningen: Når jeg slår på operatørlogo står den der, men når jeg slår av operatørlogo står det "Telenor"... Så jeg prøvde å laste ned en sånn blank fra se og hør, men ble ikke kvitt det likevel... grrr 0 Siter
u100048817 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Midt på. En ny tråd i etterforskningen: Når jeg slår på operatørlogo står den der, men når jeg slår av operatørlogo står det "Telenor"... Så jeg prøvde å laste ned en sånn blank fra se og hør, men ble ikke kvitt det likevel... grrr Oki. Har du Tele2? Jeg har det og får både telenor og tele2 logo. De har gjort det slik at man ikke kan ta det bort, så det må være der. Har også irritert meg over det, særlig siden jeg må ha begge logoene. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Oki. Har du Tele2? Jeg har det og får både telenor og tele2 logo. De har gjort det slik at man ikke kan ta det bort, så det må være der. Har også irritert meg over det, særlig siden jeg må ha begge logoene. Nix, djuice. Kanskje jeg burde kontakte de? 0 Siter
u100048817 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Nix, djuice. Kanskje jeg burde kontakte de? Ja kan hende du må høre med dem.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.