Gå til innhold

svie i penis etter samleie

Anbefalte innlegg

Jeg får ofte svie og blærekatarrliknende symptomer i penis etter samleie. Smertene kan vare opptil flere timer, og jeg føler at jeg må tisse hele tiden. Kan tilbringe opptil en halv time på do av gangen. Får liksom ikke tømt blæra.

Dette har jeg opplevd i flere år, også etter masturbasjon. Er nå 21 år, og begynner å bli litt lei...

PS. Dette er ingen kjønnssykdom, har testet meg (flink gutt).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19901-svie-i-penis-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Symptomer fra blæren etter utløsning er ikke så uvanlig. Det er en kraftig utløsning i nervesystemet som finner sted ved utløsning og dette kan gi følelser som varer en stund - dette varierer veldig. Den innerste lukkemuskelen ved blæren skal lukke seg for at sædvæøsken ikke skal gå inn i blæren. Om den ikke slapper seg med en gang etterpå, kan det være vansleig å tisse.

Er du 21 år og lei, lover det dårlig for seksuallivet ditt i de neste 80 årene. Gled deg heller over det som er godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...