Gå til innhold

Alle elsker Raymond

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har tydeligvis ingenting til felles med serien. Jeg kjenner meg veldig godt igjen, og syns den er helt glimrende.

Skrevet

Du har tydeligvis ingenting til felles med serien. Jeg kjenner meg veldig godt igjen, og syns den er helt glimrende.

Er det noe med svigermora som kan minne om din? ;)

Skrevet

Er det noe med svigermora som kan minne om din? ;)

Hehehe, gjett! Og i tillegg har helten høy Raymond-faktor. Det betyr jo igjen at jeg identifiserer meg med Debra. :P

Skrevet

Hehehe, gjett! Og i tillegg har helten høy Raymond-faktor. Det betyr jo igjen at jeg identifiserer meg med Debra. :P

*knegg*

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg synes den er kjempedårlig, og hver gang jeg slår på tv'en så går det..

Gjør mitt beste for å unngå serien, men har sikkert sett brorparten av episodene.

Skrevet

...men atte...Raymond er jo srett og slett dum og slem?!?!?!

Skrevet

Serien er helt grei.

At den vinner priser i bøtter og spann tyder likevel på at det er dårlig med komiserier der ute for tiden, for "helt greie" serier burde ikke stikke av med priser i bøtter og spann.

Men det har vel generelt vært dårlig på komifronten etter at Cheers, Seinfelt og Friends forsvant fra skjermen.

Skrevet

...men atte...Raymond er jo srett og slett dum og slem?!?!?!

Han er litt teit og litt korttenkt. Og litt egoistisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...