Gjest Gruer litt Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Skal til atroskopi på fredag og har hørt en kan bestemme om en vil ha lokalbedøvelse eller full narkose. De operer samtidig hvis de finner hva som er galt. Hva er best? Har noen erfaring? Er nok litt pysete av meg. 0 Siter
Gjest revmatrollet Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 jeg har gjort atroskopi 2 ganger tidligere og skal inn på i november og gjøre det på nytt. Begge gangene fikk jeg epidural, dvs at de lammer begge bena. Jeg går utifra at de gjør det samme igjen. Man er jo da våken under narkosen og kan følge med. Narkose kan jeg ikke ta da jeg har gikt i kjevene også og ikke klarer å gape så høyt. Jeg er vant til operasjoner, skal ta min 14 operasjon så jeg er ikke redd for å være våken under prosessen. jeg synes heller det er litt spennende jeg! Tidligere så lå jeg inne noen dager, har nå fått inntrykk av at det blir inn og ut, kanskje em overnatting. Lykke til. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 De fleste artroskopier foregår i lokalbedøvelse, og det er vel å foretrekke med mindre man er ekstremt nervøs. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.