Gå til innhold

M.Angelica,MP,cecily,tottlå,hare,gyda,carina...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehehe..... allerede??

Gleder du deg?!

Blir det en "kryddret" vaniljesaus også??

Jeg pleier å være tidlig ute med å ordne nødvendige saker når jeg gleder meg, ja.

hehe ;-D

Krydret vaniljesaus..hm..nei tror det blir litt over the top. Kjører heller på med det (såklart) allerede innkjøpte tilsetningen til geleen, tror jeg.

:)

Jeg pleier å være tidlig ute med å ordne nødvendige saker når jeg gleder meg, ja.

hehe ;-D

Krydret vaniljesaus..hm..nei tror det blir litt over the top. Kjører heller på med det (såklart) allerede innkjøpte tilsetningen til geleen, tror jeg.

:)

Heheh lurt!!

Hmm..tror det er 11. gangen jeg hører bon jovi nå....

Kommer til å drømme om han i natt! Skulle vi brenne CD denne gangen, eller??

Heheh lurt!!

Hmm..tror det er 11. gangen jeg hører bon jovi nå....

Kommer til å drømme om han i natt! Skulle vi brenne CD denne gangen, eller??

Nja..det ble vel til at de vi laget sist var så supre at vi bruker dem en gang til. hehe

I tillegg til det M.Angelica har på pc'en sin, da. :)

Jeg hørte forresten også på bl.a. Bon Jovi idag, da jeg var og tok sol. :)

Annonse

Annonse

Buhuhuhu!!

Jeg bor i feil by!! :o(

Ikke sikkert jeg hadde blitt invittert om jeg bodde i riktig by, men man tar jo ikke sorgene på forskudd ;o)

Men det er jo alltid nye muligheter!

Vi må da klare å få til et nytt treff en gang også, og du bor da ikke sååå langt unnå? ;)

Hadde vært gøy å hatt deg med på festen! :-D

Tootsieroll1365380854

Men det er jo alltid nye muligheter!

Vi må da klare å få til et nytt treff en gang også, og du bor da ikke sååå langt unnå? ;)

Hadde vært gøy å hatt deg med på festen! :-D

Nei, det er jo ikke såååååå langt unna... ;O) Og jeg har jo flere påskudd for å komme meg nedover. Du skal se at når Japaneren er i hus, så klarer jeg ikke å holde meg unna ;o)

Vi mister dessverre en i morgen :o( Gruer meg grusefullt.

Sorry, var ikke meningen å kapre partytråden med triste greier ;O)

Nei, det er jo ikke såååååå langt unna... ;O) Og jeg har jo flere påskudd for å komme meg nedover. Du skal se at når Japaneren er i hus, så klarer jeg ikke å holde meg unna ;o)

Vi mister dessverre en i morgen :o( Gruer meg grusefullt.

Sorry, var ikke meningen å kapre partytråden med triste greier ;O)

Å er tiden for det kommet. :( Så kjempetrist, jeg husker godt at du fortalte om den.

*trøsteklem*

Skal tenke på dere imorgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...